A briteknek leginkább a csokoládétojás jut eszükbe a Húsvétról
A britek háromnegyedének mindenekelőtt a csokoládétojás jut eszébe a húsvétról.
A legnagyobb brit közvélemény-kutató cég, a YouGov a héten 2670 brit felnőttet kérdezett meg arról, hogy gondolkodásukban mi kapcsolódik a legszorosabban húsvét ünnepéhez. Több lehetőséget is ki lehetett választani, de a legtöbben, 76 százaléknyian a húsvéti csokoládétojást jelölték meg.
A második helyre 67 százalékkal a négynapos húsvéti munkaszüneti hétvége került, 62 százaléknak pedig a Nagy-Britanniában első számú húsvéti édes péksüteménynek számító mazsolás-fahéjas kalács, a hot cross bun is eszébe jutott az ünnepről. (Kertész Róbert, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >Importtal nyomják le a húsvéti sonka árát a diszkontok: mit várhatunk idén?
A húsvéti szezon közeledtével a diszkontok az importált húskészítményekkel, különösen…
Tovább olvasom >Nem sok üzlet lesz nyitva az ünnepek alatt
Március 29-én, nagypénteken a hagyományoknak megfelelően munkaszüneti nap lesz Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >