Brian Sharoff, a PLMA elnöke eltávozott
Részvéttel tudatjuk, hogy Brian Sharoff, a PLMA (Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége) elnöke május 23-án, 77 éves korában, rövid betegség után elhunyt.
![Brian Sharoff a PLMA elnöke 1981-2020 között](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/05/Brian-Sharoff-221x300.jpg)
Brian Sharoff a PLMA elnöke 1981-2020 között
Stratéga és vezető
A sajátmárkás iparág vezéralakja és élharcosa volt. 1981-től, röviddel a szervezet megalakulása után, nevezték ki az elnöki posztra. Jól átlátta a sajátmárkás szektor irányvonalait és világszintű növekedését. A kezdetben 200 fős tagság az ő vezetése alatt 4500-ra növekedett világszerte. Irányítása alatt a New York központ mellett Amsterdamban irodát, Shanghaiban képviseletet nyitottak.
Elhivatottság és újítás
A PLMA első szakmai kiállítását 1980-ban az USA-ban, Chicagoban, majd 1986-ban Európában, Amszterdamban, végül 1994-ben Ázsiában, Shanghaiban rendezte. Ezek a teljes private label iparágnak szóló, beszállítókat, gyártókat, kereskedőket, médiát megszólító rendezvények azóta is folyamatosan nagy sikerrel zajlanak. A szakmai kiállítások mellett a tevékenység kibővült képzésekkel, konferenciákkal, publikációkkal, kutatásokkal, videó adással és hírlevél szolgáltatással is.
-A mai gyásznap az egész PLMA családot elszomorítja. Brian vezetése alatt vált ez a szervezet meghatározóva a sajátmárkás szektorban. Brian óriási űrt hagy maga mögött a vezetésben – mondja Liza Manzoline, a Reynolds Consumer Products értékesítési igazgatója, a PLMA igazgatótanácsának elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >