Breaking news: drive-thru-t nyitott a Kifli.hu, ahol a vásárlók személyesen vehetik át termékeiket
Budapest-szerte üresek a boltok polcai az egyre jobban eluralkodó koronavírus-pániknak köszönhetően. A Kifli.hu villámgyorsan reagált: csütörtök este úgy döntött, drive-thru-t nyit raktáránál, s a kezdeményezés reggelre el is indult. A vásárlók pedig jönnek és jönnek, hogy feltöltsék készleteiket.
James McQuillan, a Kifli.hu ügyvezetője a Linkedinre kitett posztjában arra hívta fel a budapestiek figyelmét, hogy ha szükségük van alapvető beszerzési cikkekre, ne habozzanak rendelni és begyűjteni az árut a cég raktáránál.
McQuillan hangsúlyozta: egy cég legfontosabb tulajdonsága az, hogy krízishelyzetben milyen gyorsan tud reagálni. „Nicsenek tanácsok, jóváhagyások, kutatások, csak a kreativitás és a jó öreg kemény munka. Ahogy a nagy Jack Cohen mondta: „Nem vezethetsz üzletet úgy, hogy állandóan csak ülsz a hátsódon.”
Kapcsolódó cikkeink
Régiós együttműködés keretében ültet fákat a Mastercard és a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket hazánkban harmadszor indít kampányt, ezzel támogatva…
Tovább olvasom >Régiós együttműködés keretében ültet fákat a Mastercard és a Kifli.hu
Az online szupermarket hazánkban harmadszor indít kampányt, ezzel támogatva a…
Tovább olvasom >Így készül az árstop utáni életre a Kifli
Friss kilátásaikról tartott sajtóeseményt a kifli.hu március 8-án, Gabriel Makki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mentorprogramot indít a nemzetközi piacokat meghódítani vágyó magyar e-kereskedők számára a Digitális Kereskedelmi Szövetség
Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal…
Tovább olvasom >Átadták az Év Menedzsere díjakat
Noszek Péter, Heiszler Gabriella, Czakó Borbála, Jaksity György, Birmacher Barnabás,…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb AMC megjelenés az amszterdami PLMA kiállításon
Az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett kiállítási megjelenések között évek…
Tovább olvasom >