Breaking news: drive-thru-t nyitott a Kifli.hu, ahol a vásárlók személyesen vehetik át termékeiket
Budapest-szerte üresek a boltok polcai az egyre jobban eluralkodó koronavírus-pániknak köszönhetően. A Kifli.hu villámgyorsan reagált: csütörtök este úgy döntött, drive-thru-t nyit raktáránál, s a kezdeményezés reggelre el is indult. A vásárlók pedig jönnek és jönnek, hogy feltöltsék készleteiket.
James McQuillan, a Kifli.hu ügyvezetője a Linkedinre kitett posztjában arra hívta fel a budapestiek figyelmét, hogy ha szükségük van alapvető beszerzési cikkekre, ne habozzanak rendelni és begyűjteni az árut a cég raktáránál.
McQuillan hangsúlyozta: egy cég legfontosabb tulajdonsága az, hogy krízishelyzetben milyen gyorsan tud reagálni. „Nicsenek tanácsok, jóváhagyások, kutatások, csak a kreativitás és a jó öreg kemény munka. Ahogy a nagy Jack Cohen mondta: „Nem vezethetsz üzletet úgy, hogy állandóan csak ülsz a hátsódon.”
Kapcsolódó cikkeink
A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >A Kifli.hu a nyári táborokat is elérte egészséges kínálatával
A Kifli.hu, amely az óvodai étkeztetési programmal már bizonyított, tovább…
Tovább olvasom >Több mint 45 000 gyermek részesült a Kifli.hu ingyenes gyümölcsosztó kezdeményezéséből
A Kifli.hu negyedik évfordulóját ünnepelve több mint 400 óvodában 45…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >