Breaking news: drive-thru-t nyitott a Kifli.hu, ahol a vásárlók személyesen vehetik át termékeiket
Budapest-szerte üresek a boltok polcai az egyre jobban eluralkodó koronavírus-pániknak köszönhetően. A Kifli.hu villámgyorsan reagált: csütörtök este úgy döntött, drive-thru-t nyit raktáránál, s a kezdeményezés reggelre el is indult. A vásárlók pedig jönnek és jönnek, hogy feltöltsék készleteiket.
James McQuillan, a Kifli.hu ügyvezetője a Linkedinre kitett posztjában arra hívta fel a budapestiek figyelmét, hogy ha szükségük van alapvető beszerzési cikkekre, ne habozzanak rendelni és begyűjteni az árut a cég raktáránál.
McQuillan hangsúlyozta: egy cég legfontosabb tulajdonsága az, hogy krízishelyzetben milyen gyorsan tud reagálni. „Nicsenek tanácsok, jóváhagyások, kutatások, csak a kreativitás és a jó öreg kemény munka. Ahogy a nagy Jack Cohen mondta: „Nem vezethetsz üzletet úgy, hogy állandóan csak ülsz a hátsódon.”
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >