Brand Finance: itt a világ tíz legértékesebb sörmárkája
A Brand Finance új kutatásában rangsorolta az idén legértékesebb sörmárkákat. Az adatok szerint az első helyen változás történt: a cím korábbi birtokosa 2023-ban a második helyre szorult vissza az új éllovas mögött.
A Brand Finance független tanácsadó cég közzétette éves jelentését, amelyben a világ 50 legértékesebb sörmárkáját elemzi.
A fogyasztói preferenciák és vásárlási szokások változásai, valamint megélhetési válság és az infláció jelentette gazdasági nehézségek jelentősen behatárolják a fogyasztók rendelkezésére álló jövedelmeket. A Brand Finance szerint a sörfogyasztás a több helyett a jobb irányába mozdult el.
Henry Farr, a Brand Finance társigazgatója a jelentéssel kapcsolatban elmondta:
– Úgy tűnik, hogy a sörfogyasztók nem feltétlenül több, inkább jobb sört szeretnének inni. A bárok és éttermek látogatásának rendszeressége és spontaneitása egyre csökken, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók közül sokan az ár helyett az ízt és a minőséget helyezik előtérbe. Úgy tűnik, hogy azok a sörmárkák, amelyek kiváló minőségű prémium söröket kínálnak, jól teljesítenek.
De mely márkák járulnak hozzá a leginkább a sörkategória sikeréhez világszerte? Íme a lista:
1. Heineken
2. Corona
3. Budweiser
4. Bud Light
5. Modelo
6. Snow
7. Kirin
8. Asahi
9. Coors
10. Miller Lite
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >