Brand Finance: itt a világ tíz legértékesebb sörmárkája
A Brand Finance új kutatásában rangsorolta az idén legértékesebb sörmárkákat. Az adatok szerint az első helyen változás történt: a cím korábbi birtokosa 2023-ban a második helyre szorult vissza az új éllovas mögött.
A Brand Finance független tanácsadó cég közzétette éves jelentését, amelyben a világ 50 legértékesebb sörmárkáját elemzi.
A fogyasztói preferenciák és vásárlási szokások változásai, valamint megélhetési válság és az infláció jelentette gazdasági nehézségek jelentősen behatárolják a fogyasztók rendelkezésére álló jövedelmeket. A Brand Finance szerint a sörfogyasztás a több helyett a jobb irányába mozdult el.
Henry Farr, a Brand Finance társigazgatója a jelentéssel kapcsolatban elmondta:
– Úgy tűnik, hogy a sörfogyasztók nem feltétlenül több, inkább jobb sört szeretnének inni. A bárok és éttermek látogatásának rendszeressége és spontaneitása egyre csökken, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók közül sokan az ár helyett az ízt és a minőséget helyezik előtérbe. Úgy tűnik, hogy azok a sörmárkák, amelyek kiváló minőségű prémium söröket kínálnak, jól teljesítenek.
De mely márkák járulnak hozzá a leginkább a sörkategória sikeréhez világszerte? Íme a lista:
1. Heineken
2. Corona
3. Budweiser
4. Bud Light
5. Modelo
6. Snow
7. Kirin
8. Asahi
9. Coors
10. Miller Lite
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >