Brand Finance: itt a világ tíz legértékesebb sörmárkája
A Brand Finance új kutatásában rangsorolta az idén legértékesebb sörmárkákat. Az adatok szerint az első helyen változás történt: a cím korábbi birtokosa 2023-ban a második helyre szorult vissza az új éllovas mögött.
A Brand Finance független tanácsadó cég közzétette éves jelentését, amelyben a világ 50 legértékesebb sörmárkáját elemzi.
A fogyasztói preferenciák és vásárlási szokások változásai, valamint megélhetési válság és az infláció jelentette gazdasági nehézségek jelentősen behatárolják a fogyasztók rendelkezésére álló jövedelmeket. A Brand Finance szerint a sörfogyasztás a több helyett a jobb irányába mozdult el.
Henry Farr, a Brand Finance társigazgatója a jelentéssel kapcsolatban elmondta:
– Úgy tűnik, hogy a sörfogyasztók nem feltétlenül több, inkább jobb sört szeretnének inni. A bárok és éttermek látogatásának rendszeressége és spontaneitása egyre csökken, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók közül sokan az ár helyett az ízt és a minőséget helyezik előtérbe. Úgy tűnik, hogy azok a sörmárkák, amelyek kiváló minőségű prémium söröket kínálnak, jól teljesítenek.
De mely márkák járulnak hozzá a leginkább a sörkategória sikeréhez világszerte? Íme a lista:
1. Heineken
2. Corona
3. Budweiser
4. Bud Light
5. Modelo
6. Snow
7. Kirin
8. Asahi
9. Coors
10. Miller Lite
Kapcsolódó cikkeink
Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >