Brand Finance: itt a világ tíz legértékesebb sörmárkája
A Brand Finance új kutatásában rangsorolta az idén legértékesebb sörmárkákat. Az adatok szerint az első helyen változás történt: a cím korábbi birtokosa 2023-ban a második helyre szorult vissza az új éllovas mögött.
A Brand Finance független tanácsadó cég közzétette éves jelentését, amelyben a világ 50 legértékesebb sörmárkáját elemzi.
A fogyasztói preferenciák és vásárlási szokások változásai, valamint megélhetési válság és az infláció jelentette gazdasági nehézségek jelentősen behatárolják a fogyasztók rendelkezésére álló jövedelmeket. A Brand Finance szerint a sörfogyasztás a több helyett a jobb irányába mozdult el.
Henry Farr, a Brand Finance társigazgatója a jelentéssel kapcsolatban elmondta:
– Úgy tűnik, hogy a sörfogyasztók nem feltétlenül több, inkább jobb sört szeretnének inni. A bárok és éttermek látogatásának rendszeressége és spontaneitása egyre csökken, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók közül sokan az ár helyett az ízt és a minőséget helyezik előtérbe. Úgy tűnik, hogy azok a sörmárkák, amelyek kiváló minőségű prémium söröket kínálnak, jól teljesítenek.
De mely márkák járulnak hozzá a leginkább a sörkategória sikeréhez világszerte? Íme a lista:
1. Heineken
2. Corona
3. Budweiser
4. Bud Light
5. Modelo
6. Snow
7. Kirin
8. Asahi
9. Coors
10. Miller Lite
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >