Brand Finance: itt a világ tíz legértékesebb sörmárkája
A Brand Finance új kutatásában rangsorolta az idén legértékesebb sörmárkákat. Az adatok szerint az első helyen változás történt: a cím korábbi birtokosa 2023-ban a második helyre szorult vissza az új éllovas mögött.
A Brand Finance független tanácsadó cég közzétette éves jelentését, amelyben a világ 50 legértékesebb sörmárkáját elemzi.
A fogyasztói preferenciák és vásárlási szokások változásai, valamint megélhetési válság és az infláció jelentette gazdasági nehézségek jelentősen behatárolják a fogyasztók rendelkezésére álló jövedelmeket. A Brand Finance szerint a sörfogyasztás a több helyett a jobb irányába mozdult el.
Henry Farr, a Brand Finance társigazgatója a jelentéssel kapcsolatban elmondta:
– Úgy tűnik, hogy a sörfogyasztók nem feltétlenül több, inkább jobb sört szeretnének inni. A bárok és éttermek látogatásának rendszeressége és spontaneitása egyre csökken, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók közül sokan az ár helyett az ízt és a minőséget helyezik előtérbe. Úgy tűnik, hogy azok a sörmárkák, amelyek kiváló minőségű prémium söröket kínálnak, jól teljesítenek.
De mely márkák járulnak hozzá a leginkább a sörkategória sikeréhez világszerte? Íme a lista:
1. Heineken
2. Corona
3. Budweiser
4. Bud Light
5. Modelo
6. Snow
7. Kirin
8. Asahi
9. Coors
10. Miller Lite
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >