Bővült a Tesco pékárukínálata
Augusztusban 29 új termékkel bővítette a pékáruk választékát a Tesco.
Mostantól az édes ízek rajongói töltött és szórt fánkok, illetve különleges ízesítésű muffinok közül választhatnak. Akik izgalmasabb ízkombinációkra vágynak, kipróbálhatják a jalapenós chilis sajtos veknit, de a hagyományos ízek kedvelői is megtalálják új kedvencüket, hiszen a háromsajtos vekni, a rusztikus kenyér vagy a sokmagvas vajas croissant mind a klasszikusok újragondolásaként születtek.
A Tesco az ország egyik legforgalmasabb péksége: évente több mint 330 millió darab pékárut értékesít. A hazai piacon a legnépszerűbb termék a vizeszsemle, amelyből tavaly 104 millió darab fogyott. A péktermékek minőségét szigorú ellenőrzési folyamatok szabályozzák az áruházakban, így csak a legjobbak kerülhetnek a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >