Bővült a Tesco pékárukínálata
Augusztusban 29 új termékkel bővítette a pékáruk választékát a Tesco.
Mostantól az édes ízek rajongói töltött és szórt fánkok, illetve különleges ízesítésű muffinok közül választhatnak. Akik izgalmasabb ízkombinációkra vágynak, kipróbálhatják a jalapenós chilis sajtos veknit, de a hagyományos ízek kedvelői is megtalálják új kedvencüket, hiszen a háromsajtos vekni, a rusztikus kenyér vagy a sokmagvas vajas croissant mind a klasszikusok újragondolásaként születtek.
A Tesco az ország egyik legforgalmasabb péksége: évente több mint 330 millió darab pékárut értékesít. A hazai piacon a legnépszerűbb termék a vizeszsemle, amelyből tavaly 104 millió darab fogyott. A péktermékek minőségét szigorú ellenőrzési folyamatok szabályozzák az áruházakban, így csak a legjobbak kerülhetnek a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >57 millió forintot érő zsetonokat ad vásárlói kezébe a Tesco
Január 20. és február 16. között a vásárlások után akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Positive Adamskynál az év legeredményesebb ügynökségvezetői
Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency…
Tovább olvasom >Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero
Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel indítja az évet az…
Tovább olvasom >210 tonnányi adományt gyűjtött az ALDI vásárlóival jótékony célra
Az ALDI 2024-ben is számos jótékonysági akcióban vett részt, és…
Tovább olvasom >