Bővült a Tesco pékárukínálata
Augusztusban 29 új termékkel bővítette a pékáruk választékát a Tesco.
Mostantól az édes ízek rajongói töltött és szórt fánkok, illetve különleges ízesítésű muffinok közül választhatnak. Akik izgalmasabb ízkombinációkra vágynak, kipróbálhatják a jalapenós chilis sajtos veknit, de a hagyományos ízek kedvelői is megtalálják új kedvencüket, hiszen a háromsajtos vekni, a rusztikus kenyér vagy a sokmagvas vajas croissant mind a klasszikusok újragondolásaként születtek.
A Tesco az ország egyik legforgalmasabb péksége: évente több mint 330 millió darab pékárut értékesít. A hazai piacon a legnépszerűbb termék a vizeszsemle, amelyből tavaly 104 millió darab fogyott. A péktermékek minőségét szigorú ellenőrzési folyamatok szabályozzák az áruházakban, így csak a legjobbak kerülhetnek a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >