Bővíti vegán kínálatát a Savencia Németországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 10. 21. 09:47

A Savencia tovább bővíti vegán kínálatát és novemberben bevezeti első, teljes egészében növényi alapú sajtszortimentjét. Az új „Hope“ márka alatt kenhető sajt, szeletelt sajt és krémsajt, de reszelt sajttermék is kapható lesz.

„HOPE nevű innovációnkkal hihetetlenül ízletes, növényi alapú élelmiszereket is kínálunk” – hangsúlyozza Maren Huth, a Savencia marketingigazgatója, „az egyébként 88 százalékban hagyományos sajtot is fogyasztók számára.” Az új „HOPE”  márka azokat igyekszik megszólítani, akik szeretnének változtatni és a világot egy kicsit jobbá tenni a növényi alapú és tudatos fogyasztáson keresztül. A márka az optimizmust, az életörömöt és mindenekelőtt a jó ízlést hivatott jelképezni. „Ezzel széles célcsoportok számára tesszük még könnyebben elérhetővé a növényi alapú alternatívákat. Szerintünk jó, ha, az evés egyben szórakozás is” – mondja a szakember.

A termékcsaládban megtalálható termékek ajánlott fogyasztói ára 2,49 euró. A termékbevezetést közösségi médiaaktivitások és POS kampányt kíséri. Színes másodlagos kihelyezés, plakátok és wobblerek hívják fel a figyelmet a termékekre és ösztönzik az impulzusvásárlást. A márkát 2023-ban egy TV- és digitális kampány is támogatja.

Lebensmittelpraxis

Kapcsolódó cikkeink