Bővíti vegán kínálatát a Savencia Németországban
A Savencia tovább bővíti vegán kínálatát és novemberben bevezeti első, teljes egészében növényi alapú sajtszortimentjét. Az új „Hope“ márka alatt kenhető sajt, szeletelt sajt és krémsajt, de reszelt sajttermék is kapható lesz.
„HOPE nevű innovációnkkal hihetetlenül ízletes, növényi alapú élelmiszereket is kínálunk” – hangsúlyozza Maren Huth, a Savencia marketingigazgatója, „az egyébként 88 százalékban hagyományos sajtot is fogyasztók számára.” Az új „HOPE” márka azokat igyekszik megszólítani, akik szeretnének változtatni és a világot egy kicsit jobbá tenni a növényi alapú és tudatos fogyasztáson keresztül. A márka az optimizmust, az életörömöt és mindenekelőtt a jó ízlést hivatott jelképezni. „Ezzel széles célcsoportok számára tesszük még könnyebben elérhetővé a növényi alapú alternatívákat. Szerintünk jó, ha, az evés egyben szórakozás is” – mondja a szakember.
A termékcsaládban megtalálható termékek ajánlott fogyasztói ára 2,49 euró. A termékbevezetést közösségi médiaaktivitások és POS kampányt kíséri. Színes másodlagos kihelyezés, plakátok és wobblerek hívják fel a figyelmet a termékekre és ösztönzik az impulzusvásárlást. A márkát 2023-ban egy TV- és digitális kampány is támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
Anyavállalata és egyben a német piacvezető Edeka Group beszerzési szakértelmére…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >