Bővíti saját márkás karácsonyi kínálatát a Carrefour Lengyelországban
Bővíti sajátmárkás karácsonyi élelmiszerválasztékát a Carrefour Polska, így segítve a vásárlókat a túlköltekezés elkerülésében és abban, hogy az ünnepek alatt se kelljen lemondaniuk kedvenc finomságaikról.
Az áruházlánc több mint 130 sajátmárkás terméket vezetett be, főként a Carrefour Extra márkanév alatt, és november 19-ig bizonyos termékekre akciós árakat hirdetett. A kínálatban többek között kész sütemények, különféle édességek, klasszikus karácsonyi finomságok és Brazíliából származó kávétermékek szerepelnek.
A Carrefour Polska szerint a lengyel vásárlókat már meggyőzték a saját márkás termékek, hiszen azok bizonyos esetekben a legjobb ár-érték arányt kínálják.
„Egyrészt a pénzügyi megszorítások fölötti aggodalom okán, másrészt a kiváló minőségű karácsonyi termékekhez való széles körű hozzáférés biztosítása iránti vágyból kezdtünk kifejezetten a Carrefour Extra márka fejlesztésére összpontosítani. A gondosan válogatott termékek különlegessé teszik majd a szeretteinkkel eltöltött ünnepi pillanatokat”.
A választékban szerepelnek díszített fűszeres sütik, valamint különböző, csokoládéval bevont, illetve mázas mézeskalácsok. A sütés iránt rajongók számára karácsonyfa vagy mézeskalács-ember alakú formákkal kiegészített készleteket kínál az üzletlánc.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >