Bővíti saját márkás karácsonyi kínálatát a Carrefour Lengyelországban
Bővíti sajátmárkás karácsonyi élelmiszerválasztékát a Carrefour Polska, így segítve a vásárlókat a túlköltekezés elkerülésében és abban, hogy az ünnepek alatt se kelljen lemondaniuk kedvenc finomságaikról.
Az áruházlánc több mint 130 sajátmárkás terméket vezetett be, főként a Carrefour Extra márkanév alatt, és november 19-ig bizonyos termékekre akciós árakat hirdetett. A kínálatban többek között kész sütemények, különféle édességek, klasszikus karácsonyi finomságok és Brazíliából származó kávétermékek szerepelnek.
A Carrefour Polska szerint a lengyel vásárlókat már meggyőzték a saját márkás termékek, hiszen azok bizonyos esetekben a legjobb ár-érték arányt kínálják.
„Egyrészt a pénzügyi megszorítások fölötti aggodalom okán, másrészt a kiváló minőségű karácsonyi termékekhez való széles körű hozzáférés biztosítása iránti vágyból kezdtünk kifejezetten a Carrefour Extra márka fejlesztésére összpontosítani. A gondosan válogatott termékek különlegessé teszik majd a szeretteinkkel eltöltött ünnepi pillanatokat”.
A választékban szerepelnek díszített fűszeres sütik, valamint különböző, csokoládéval bevont, illetve mázas mézeskalácsok. A sütés iránt rajongók számára karácsonyfa vagy mézeskalács-ember alakú formákkal kiegészített készleteket kínál az üzletlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >