Bővíti saját márkás karácsonyi kínálatát a Carrefour Lengyelországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 22. 09:10

Bővíti sajátmárkás karácsonyi élelmiszerválasztékát a Carrefour Polska, így segítve a vásárlókat a túlköltekezés elkerülésében és abban, hogy az ünnepek alatt se kelljen lemondaniuk kedvenc finomságaikról.

Az áruházlánc több mint 130 sajátmárkás terméket vezetett be, főként a Carrefour Extra márkanév alatt, és november 19-ig bizonyos termékekre akciós árakat hirdetett. A kínálatban többek között kész sütemények, különféle édességek, klasszikus karácsonyi finomságok és Brazíliából származó kávétermékek szerepelnek.

A Carrefour Polska szerint a lengyel vásárlókat már meggyőzték a saját márkás termékek, hiszen azok bizonyos esetekben a legjobb ár-érték arányt kínálják.

„Egyrészt a pénzügyi megszorítások fölötti aggodalom okán, másrészt a kiváló minőségű karácsonyi termékekhez való széles körű hozzáférés biztosítása iránti vágyból kezdtünk kifejezetten a Carrefour Extra márka fejlesztésére összpontosítani. A gondosan válogatott termékek különlegessé teszik majd a szeretteinkkel eltöltött ünnepi pillanatokat”.

A választékban szerepelnek díszített fűszeres sütik, valamint különböző, csokoládéval bevont, illetve mázas mézeskalácsok. A sütés iránt rajongók számára karácsonyfa vagy mézeskalács-ember alakú formákkal kiegészített készleteket kínál az üzletlánc.

ESM

Kapcsolódó cikkeink