Bővíti saját márkás karácsonyi kínálatát a Carrefour Lengyelországban
Bővíti sajátmárkás karácsonyi élelmiszerválasztékát a Carrefour Polska, így segítve a vásárlókat a túlköltekezés elkerülésében és abban, hogy az ünnepek alatt se kelljen lemondaniuk kedvenc finomságaikról.
Az áruházlánc több mint 130 sajátmárkás terméket vezetett be, főként a Carrefour Extra márkanév alatt, és november 19-ig bizonyos termékekre akciós árakat hirdetett. A kínálatban többek között kész sütemények, különféle édességek, klasszikus karácsonyi finomságok és Brazíliából származó kávétermékek szerepelnek.
A Carrefour Polska szerint a lengyel vásárlókat már meggyőzték a saját márkás termékek, hiszen azok bizonyos esetekben a legjobb ár-érték arányt kínálják.
„Egyrészt a pénzügyi megszorítások fölötti aggodalom okán, másrészt a kiváló minőségű karácsonyi termékekhez való széles körű hozzáférés biztosítása iránti vágyból kezdtünk kifejezetten a Carrefour Extra márka fejlesztésére összpontosítani. A gondosan válogatott termékek különlegessé teszik majd a szeretteinkkel eltöltött ünnepi pillanatokat”.
A választékban szerepelnek díszített fűszeres sütik, valamint különböző, csokoládéval bevont, illetve mázas mézeskalácsok. A sütés iránt rajongók számára karácsonyfa vagy mézeskalács-ember alakú formákkal kiegészített készleteket kínál az üzletlánc.
Kapcsolódó cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >