Bővíti saját márkás karácsonyi kínálatát a Carrefour Lengyelországban
Bővíti sajátmárkás karácsonyi élelmiszerválasztékát a Carrefour Polska, így segítve a vásárlókat a túlköltekezés elkerülésében és abban, hogy az ünnepek alatt se kelljen lemondaniuk kedvenc finomságaikról.
Az áruházlánc több mint 130 sajátmárkás terméket vezetett be, főként a Carrefour Extra márkanév alatt, és november 19-ig bizonyos termékekre akciós árakat hirdetett. A kínálatban többek között kész sütemények, különféle édességek, klasszikus karácsonyi finomságok és Brazíliából származó kávétermékek szerepelnek.
A Carrefour Polska szerint a lengyel vásárlókat már meggyőzték a saját márkás termékek, hiszen azok bizonyos esetekben a legjobb ár-érték arányt kínálják.
„Egyrészt a pénzügyi megszorítások fölötti aggodalom okán, másrészt a kiváló minőségű karácsonyi termékekhez való széles körű hozzáférés biztosítása iránti vágyból kezdtünk kifejezetten a Carrefour Extra márka fejlesztésére összpontosítani. A gondosan válogatott termékek különlegessé teszik majd a szeretteinkkel eltöltött ünnepi pillanatokat”.
A választékban szerepelnek díszített fűszeres sütik, valamint különböző, csokoládéval bevont, illetve mázas mézeskalácsok. A sütés iránt rajongók számára karácsonyfa vagy mézeskalács-ember alakú formákkal kiegészített készleteket kínál az üzletlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Termelők és feldolgozók harca a meggy-gyárakban: mélypontra zuhantak a lengyel árak
Július végén jelentős áresés rázta meg a lengyel meggypiacot: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >