Bővíti saját márkás felvágott- és sajtkínálatát az olaszországi Despar
A Despar Italia Special Edition saját márkája alatt immár újabb felvágottakat és hagyományos sajtfajtákat is kínál, miközben a Despar Premium márkája az Apulia régió sajtjaival várja a vásárlókat.
A felvágottválasztékba négy új, hagyományos eljárással előállított termék került be: a vaddisznóhúsból készülő tartósítószermentes Porchetta di Suino Brado, az alacsony sótartalmú zöld- és rózsaborssal ízesített, balzsamecetben pácolt és legalább 9 hónapig érlelt Sella di Suino szalámi, a több mint 12 órán át lassú tűzön főtt Mortadella di Cinghiale, valamint a 96 órán át készülő Prosciutto Cotto di Suino Nero sonka.
A sajtválasztékban az Appeninekből származó két sajtféleség, a Schiena d’Asino és a Caciocavallo dell’Alta Irpinia; a Veneto tartomány hegyvidékein élő tehenek tejéből készült és 10 hónapig érlelt Bastardo di Vacca Burlina szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >NAK: 19 magyar termék végzett az élen a világ legrangosabb sajtversenyén
A világ legrangosabb sajtversenyén, a Portugáliában megrendezett World Cheese Awards-on…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >