Bővíti saját márkás felvágott- és sajtkínálatát az olaszországi Despar
A Despar Italia Special Edition saját márkája alatt immár újabb felvágottakat és hagyományos sajtfajtákat is kínál, miközben a Despar Premium márkája az Apulia régió sajtjaival várja a vásárlókat.
A felvágottválasztékba négy új, hagyományos eljárással előállított termék került be: a vaddisznóhúsból készülő tartósítószermentes Porchetta di Suino Brado, az alacsony sótartalmú zöld- és rózsaborssal ízesített, balzsamecetben pácolt és legalább 9 hónapig érlelt Sella di Suino szalámi, a több mint 12 órán át lassú tűzön főtt Mortadella di Cinghiale, valamint a 96 órán át készülő Prosciutto Cotto di Suino Nero sonka.
A sajtválasztékban az Appeninekből származó két sajtféleség, a Schiena d’Asino és a Caciocavallo dell’Alta Irpinia; a Veneto tartomány hegyvidékein élő tehenek tejéből készült és 10 hónapig érlelt Bastardo di Vacca Burlina szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,4 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal mérséklődött
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
A kiskereskedelmi forgalom márciusi megtorpanása csupán átmeneti, technikai jelenség, amelynek…
Tovább olvasom >Az euróövezetben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése márciusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >