Bővíti saját márkás felvágott- és sajtkínálatát az olaszországi Despar
A Despar Italia Special Edition saját márkája alatt immár újabb felvágottakat és hagyományos sajtfajtákat is kínál, miközben a Despar Premium márkája az Apulia régió sajtjaival várja a vásárlókat.
A felvágottválasztékba négy új, hagyományos eljárással előállított termék került be: a vaddisznóhúsból készülő tartósítószermentes Porchetta di Suino Brado, az alacsony sótartalmú zöld- és rózsaborssal ízesített, balzsamecetben pácolt és legalább 9 hónapig érlelt Sella di Suino szalámi, a több mint 12 órán át lassú tűzön főtt Mortadella di Cinghiale, valamint a 96 órán át készülő Prosciutto Cotto di Suino Nero sonka.
A sajtválasztékban az Appeninekből származó két sajtféleség, a Schiena d’Asino és a Caciocavallo dell’Alta Irpinia; a Veneto tartomány hegyvidékein élő tehenek tejéből készült és 10 hónapig érlelt Bastardo di Vacca Burlina szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >