Bővíti növényi alapú választékát a Lidl az Egyesült Királyságban
A hosszú távú fenntarthatóságra helyezve a hangsúlyt bővíti a Lidl UK növényi alapú választékát a vegán vásárlók igényeinek kielégítése érdekében.

Immár több mint 50 saját márkás terméket kínál a brit Lidl
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
A YouGov új jelentése szerint a Lidl brit vásárlóinak 42%-a „nyitott a hús/tejtermékek növényi alternatívákkal helyettesítésére”, illetve 40%-a állítja azt, hogy „aktívan próbálja csökkenteni húsfogyasztását”.
A német diszkontlánc célja, hogy 2025-ig és azon túl is bővítse növényi alapú választékát. A Lidl két évvel ezelőtt bevezetett növényi alapú saját márkája, a Vemondo alatt immár több mint 50 termék kapható.
A kiskereskedő még idén fenntarthatósági jelentést ad ki, amely az állati és növényi eredetű élelmiszerek közötti legfontosabb különbségekre összpontosít.
Emellett fenntarthatósági erőfeszítései részeként a Lidl az első diszkont szupermarket, amely a WWF-fel együttműködve igyekszik 2030-ra lefelezni az átlagos brit bevásárlókosár környezeti hatását. //
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >