Bővíti növényi alapú választékát a Lidl az Egyesült Királyságban
A hosszú távú fenntarthatóságra helyezve a hangsúlyt bővíti a Lidl UK növényi alapú választékát a vegán vásárlók igényeinek kielégítése érdekében.

Immár több mint 50 saját márkás terméket kínál a brit Lidl
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
A YouGov új jelentése szerint a Lidl brit vásárlóinak 42%-a „nyitott a hús/tejtermékek növényi alternatívákkal helyettesítésére”, illetve 40%-a állítja azt, hogy „aktívan próbálja csökkenteni húsfogyasztását”.
A német diszkontlánc célja, hogy 2025-ig és azon túl is bővítse növényi alapú választékát. A Lidl két évvel ezelőtt bevezetett növényi alapú saját márkája, a Vemondo alatt immár több mint 50 termék kapható.
A kiskereskedő még idén fenntarthatósági jelentést ad ki, amely az állati és növényi eredetű élelmiszerek közötti legfontosabb különbségekre összpontosít.
Emellett fenntarthatósági erőfeszítései részeként a Lidl az első diszkont szupermarket, amely a WWF-fel együttműködve igyekszik 2030-ra lefelezni az átlagos brit bevásárlókosár környezeti hatását. //
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >