Bővíti növényi alapú választékát a Lidl az Egyesült Királyságban
A hosszú távú fenntarthatóságra helyezve a hangsúlyt bővíti a Lidl UK növényi alapú választékát a vegán vásárlók igényeinek kielégítése érdekében.

Immár több mint 50 saját márkás terméket kínál a brit Lidl
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
A YouGov új jelentése szerint a Lidl brit vásárlóinak 42%-a „nyitott a hús/tejtermékek növényi alternatívákkal helyettesítésére”, illetve 40%-a állítja azt, hogy „aktívan próbálja csökkenteni húsfogyasztását”.
A német diszkontlánc célja, hogy 2025-ig és azon túl is bővítse növényi alapú választékát. A Lidl két évvel ezelőtt bevezetett növényi alapú saját márkája, a Vemondo alatt immár több mint 50 termék kapható.
A kiskereskedő még idén fenntarthatósági jelentést ad ki, amely az állati és növényi eredetű élelmiszerek közötti legfontosabb különbségekre összpontosít.
Emellett fenntarthatósági erőfeszítései részeként a Lidl az első diszkont szupermarket, amely a WWF-fel együttműködve igyekszik 2030-ra lefelezni az átlagos brit bevásárlókosár környezeti hatását. //
Kapcsolódó cikkeink
Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >