Bővíti növényi alapú választékát a Lidl az Egyesült Királyságban
A hosszú távú fenntarthatóságra helyezve a hangsúlyt bővíti a Lidl UK növényi alapú választékát a vegán vásárlók igényeinek kielégítése érdekében.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
A YouGov új jelentése szerint a Lidl brit vásárlóinak 42%-a „nyitott a hús/tejtermékek növényi alternatívákkal helyettesítésére”, illetve 40%-a állítja azt, hogy „aktívan próbálja csökkenteni húsfogyasztását”.
A német diszkontlánc célja, hogy 2025-ig és azon túl is bővítse növényi alapú választékát. A Lidl két évvel ezelőtt bevezetett növényi alapú saját márkája, a Vemondo alatt immár több mint 50 termék kapható.
A kiskereskedő még idén fenntarthatósági jelentést ad ki, amely az állati és növényi eredetű élelmiszerek közötti legfontosabb különbségekre összpontosít.
Emellett fenntarthatósági erőfeszítései részeként a Lidl az első diszkont szupermarket, amely a WWF-fel együttműködve igyekszik 2030-ra lefelezni az átlagos brit bevásárlókosár környezeti hatását. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >