Bővíti az Edeka a Netto online kínálatát
A jelenleg online felületén mintegy 1000 élelmiszer, egészségügyi és szépségápolási terméket árusító Nettó 2000-re növeli az e-platformon elérhető árucikkek számát. A lépéssel a Nettó teljes élelmiszer-szortimentjének mintegy 40%-a – kávé, készétel és édesség is – beszerezhető lesz online.
A választék jelentős részét a saját márkás termékek adják, de lesznek olyan márkázott árucikkek is, amelyek az üzletekben nem megtalálhatók. A webshopban non-food termékek széles választéka, így kisállateledel és kisállatgondozási termékek is megvásárolhatók majd.
Az elektronikus élelmiszer-kereskedelem fejlődése Németországban lassacskán beindul, és egyre több kereskedelmi vállalat kísérletezik új kezdeményezésekkel és költ az online-ra. Ahogy az Edeka is, ami tovább hangsúlyozza, hogyan képes a diszkont formátum – egy ennyire a diszkontok uralta piacon – az online csatorna fejlődésének szerves része lenni.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >