Bővíti az Edeka a Netto online kínálatát
A jelenleg online felületén mintegy 1000 élelmiszer, egészségügyi és szépségápolási terméket árusító Nettó 2000-re növeli az e-platformon elérhető árucikkek számát. A lépéssel a Nettó teljes élelmiszer-szortimentjének mintegy 40%-a – kávé, készétel és édesség is – beszerezhető lesz online.
A választék jelentős részét a saját márkás termékek adják, de lesznek olyan márkázott árucikkek is, amelyek az üzletekben nem megtalálhatók. A webshopban non-food termékek széles választéka, így kisállateledel és kisállatgondozási termékek is megvásárolhatók majd.
Az elektronikus élelmiszer-kereskedelem fejlődése Németországban lassacskán beindul, és egyre több kereskedelmi vállalat kísérletezik új kezdeményezésekkel és költ az online-ra. Ahogy az Edeka is, ami tovább hangsúlyozza, hogyan képes a diszkont formátum – egy ennyire a diszkontok uralta piacon – az online csatorna fejlődésének szerves része lenni.
Kapcsolódó cikkeink
Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
Az életkor előrehaladtával egyre fontosabbá válik a hazai online vásárlók…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >