Bővíti az Edeka a Netto online kínálatát
A jelenleg online felületén mintegy 1000 élelmiszer, egészségügyi és szépségápolási terméket árusító Nettó 2000-re növeli az e-platformon elérhető árucikkek számát. A lépéssel a Nettó teljes élelmiszer-szortimentjének mintegy 40%-a – kávé, készétel és édesség is – beszerezhető lesz online.
A választék jelentős részét a saját márkás termékek adják, de lesznek olyan márkázott árucikkek is, amelyek az üzletekben nem megtalálhatók. A webshopban non-food termékek széles választéka, így kisállateledel és kisállatgondozási termékek is megvásárolhatók majd.
Az elektronikus élelmiszer-kereskedelem fejlődése Németországban lassacskán beindul, és egyre több kereskedelmi vállalat kísérletezik új kezdeményezésekkel és költ az online-ra. Ahogy az Edeka is, ami tovább hangsúlyozza, hogyan képes a diszkont formátum – egy ennyire a diszkontok uralta piacon – az online csatorna fejlődésének szerves része lenni.
Kapcsolódó cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában
Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >