Bővíti a Target Starbucks curbside pickup szolgáltatását
Tovább bővíti együttműködését a Target a Starbucks nemzetközi kávézólánccal, minek eredményeképpen egyes helyszíneken ún. Drive Up szolgáltatása keretében kínálja a Starbucks ételeit és italait.
Miután a vásárlók igényeire válaszul tavaly év végén integrálni kezdte a Starbucks with Drive Up app funkciót saját alkalmazásába és az elmúlt nyáron tesztelte a szolgáltatást, a Target most újabb aznapi kiszállítási opcióval bővíti szolgáltatásai körét.
A vásárlók a Target alkalmazáson belül adhatják le Starbucks rendeléseiket a „curbside pickup” szállítási módot megjelölve. A rendelést követően a kereskedelmi lánc értesítést kap a vásárlók indulásáról és átvételi pontra megérkezéséről, amely idő alatt egy Starbucks alkalmazott összekészíti a rendelést, és a Target üzlet egy alkalmazott pedig átadja azt az üzlet parkolójában üzemeltetett átvételi ponton, ahol még az autóból sem kell a vásárlónak kiszállnia.
A Target üzleteiben több mint 1700 Starbucks kávézó működik és november eleje óta 240 üzletben indult el a Starbucks with Drive Up szolgáltatás Kaliforniában, Minnesotában, New Jerseyben, Delaware-ben, Pennsylvaniában, Texasban, Washingtonban és Nyugat-Virginiában.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >