Bővíti a Mondelez CoLab Tech programját
A Mondelēz International édesség- és snackóriás már fogad jelentkezéseket a CoLab Tech akcelerátor programjába, amelynek célja, hogy a start-upokat segítse az élelmiszer-technológiai és a fenntarthatósági kihívások kezelésében.
A kezdeményezés olyan feltörekvő élelmiszer-technológiai start-upokat kíván felkutatni együttműködés céljából, amelyek felforgató megoldásokat kínálnak, és fel kívánja tárni a Mondelez csokoládé-, keksz- és snack-üzletágában rejlő növekedési lehetőségeket három kritikus területen – jegyezte meg az Oreo gyártója.
Ezek a területek a fenntarthatóság, az innovatív összetevők és folyamatok, amelyek segíthetnek a kihívások kezelésében.
A fenntarthatóság területén a program a talajmegújító gazdálkodást támogató technológiákra, az alacsony szén-dioxid-kibocsátású tejipari összetevőkre és a megújuló/hatékonyabb energiaforrásokra összpontosít.
Az innovatív összetevők terén a vállalat a tisztább címkéket, a kisebb karbonlábnyomot, a jobb érzékszervi élményt és a jobb tápanyagprofilokat biztosító technológiákat célozza.
A folyamatok középpontjában a gyártási rugalmasságot növelő, az automatizálást fokozó, valamint a korszerűbb, fejlettebb fűtési és hűtési lehetőségek feltárását lehetővé tevő technológiák állnak.
A CoLab program
A 12 hetes program személyes workshopokat, gyakorlati tapasztalatokat és virtuális kurzusokat, valamint személyes mentorálást foglal magába, továbbá lehetőséget nyújt a Mondelēz International szakértőivel és a vállalat partnereivel való kapcsolattartásra szerte a világon.
A programban olyan amerikai és európai székhelyű start-upok vehetnek részt, amelyek a fejlesztési folyamatukban elérték a minimálisan életképes termék szintjét, és legalább öt alkalmazottal rendelkeznek.
A CoLab Tech a vállalat 2021-ben indított SnackFutures’ CoLab programjának sikeres együttműködési és partnerségi elveire épül.
A program a snack-ipari vállalkozások és feltörekvő márkák számára kínál a fejlődést támogató erőforrásokat, kapcsolatépítési lehetőségeket és információkat.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő jövedelmezőség, növekvő hatékonyság: kihívások és lehetőségek a sertéstartásban
A sertéstartók az idei évben csökkenő jövedelmezőségre számítanak, annak ellenére,…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >