Bővíti a Mondelez CoLab Tech programját
A Mondelēz International édesség- és snackóriás már fogad jelentkezéseket a CoLab Tech akcelerátor programjába, amelynek célja, hogy a start-upokat segítse az élelmiszer-technológiai és a fenntarthatósági kihívások kezelésében.
A kezdeményezés olyan feltörekvő élelmiszer-technológiai start-upokat kíván felkutatni együttműködés céljából, amelyek felforgató megoldásokat kínálnak, és fel kívánja tárni a Mondelez csokoládé-, keksz- és snack-üzletágában rejlő növekedési lehetőségeket három kritikus területen – jegyezte meg az Oreo gyártója.
Ezek a területek a fenntarthatóság, az innovatív összetevők és folyamatok, amelyek segíthetnek a kihívások kezelésében.
A fenntarthatóság területén a program a talajmegújító gazdálkodást támogató technológiákra, az alacsony szén-dioxid-kibocsátású tejipari összetevőkre és a megújuló/hatékonyabb energiaforrásokra összpontosít.
Az innovatív összetevők terén a vállalat a tisztább címkéket, a kisebb karbonlábnyomot, a jobb érzékszervi élményt és a jobb tápanyagprofilokat biztosító technológiákat célozza.
A folyamatok középpontjában a gyártási rugalmasságot növelő, az automatizálást fokozó, valamint a korszerűbb, fejlettebb fűtési és hűtési lehetőségek feltárását lehetővé tevő technológiák állnak.
A CoLab program
A 12 hetes program személyes workshopokat, gyakorlati tapasztalatokat és virtuális kurzusokat, valamint személyes mentorálást foglal magába, továbbá lehetőséget nyújt a Mondelēz International szakértőivel és a vállalat partnereivel való kapcsolattartásra szerte a világon.
A programban olyan amerikai és európai székhelyű start-upok vehetnek részt, amelyek a fejlesztési folyamatukban elérték a minimálisan életképes termék szintjét, és legalább öt alkalmazottal rendelkeznek.
A CoLab Tech a vállalat 2021-ben indított SnackFutures’ CoLab programjának sikeres együttműködési és partnerségi elveire épül.
A program a snack-ipari vállalkozások és feltörekvő márkák számára kínál a fejlődést támogató erőforrásokat, kapcsolatépítési lehetőségeket és információkat.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >