Bővíti a kereskedelmi partnerek számára elérhető franchise megoldások körét a Metro

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 13. 09:11

A német nagykereskedelmi óriáscég, a Metro AG bővíti franchise megoldásai körét annak érdekében, hogy kiskereskedelmi ügyfeleinek több hozzáadott értéket tudjon kínálni. A lépés célja az üzletek működési minőségének és hatékonyságának növelése.

A nagykereskedő franchise-optimalizált választékot, valamint a Fine Life saját márkás termékcsalád piaci erejét használó árképzést tervez, hogy ezzel segítse a franchise-partnerek nyereségességét és versenyképességét.

A Metro egy modern, professzionálisan kialakított elrendezésű kiskereskedelmi üzletformátumot is bevezet, amelyet egyre több üzlet vesz át, mind a meglévő franchise-partnerek, mind az új tagok körében.

Célja továbbá, hogy „kényelmi” funkcióval bővülve – „készételeket” vagy márkás kávésarkot kínálva – elégítse ki vásárlói igényeit.

A Metro franchise stratégiájáról szóló nemrégiben sugárzott podcastban Daniel Quest, a METRO AG franchise-ért felelős vezető alelnöke elmondta: „A kulcs az, hogy ügyfeleinknek megfelelő szolgáltatásokat és megoldásokat nyújtsunk, amiből látják, miért érdemes a franchise-partnerünknek lenniük. Ez a hűség számunkra érték.”

A Metro Varsóban a „Convenience Academy” létrehozásával igyekszik a saját franchise-központú ügyfélmenedzserei szakértelmét növelni és tudását bővíteni.

Ezek a menedzserek rendszeresen felkeresik az egyes franchise partnereket, hogy személyre szabott tanácsadást nyújtsanak a helyszínen.

ESM

Kapcsolódó cikkeink