Bővíti a kereskedelmi partnerek számára elérhető franchise megoldások körét a Metro
A német nagykereskedelmi óriáscég, a Metro AG bővíti franchise megoldásai körét annak érdekében, hogy kiskereskedelmi ügyfeleinek több hozzáadott értéket tudjon kínálni. A lépés célja az üzletek működési minőségének és hatékonyságának növelése.
A nagykereskedő franchise-optimalizált választékot, valamint a Fine Life saját márkás termékcsalád piaci erejét használó árképzést tervez, hogy ezzel segítse a franchise-partnerek nyereségességét és versenyképességét.
A Metro egy modern, professzionálisan kialakított elrendezésű kiskereskedelmi üzletformátumot is bevezet, amelyet egyre több üzlet vesz át, mind a meglévő franchise-partnerek, mind az új tagok körében.
Célja továbbá, hogy „kényelmi” funkcióval bővülve – „készételeket” vagy márkás kávésarkot kínálva – elégítse ki vásárlói igényeit.
A Metro franchise stratégiájáról szóló nemrégiben sugárzott podcastban Daniel Quest, a METRO AG franchise-ért felelős vezető alelnöke elmondta: „A kulcs az, hogy ügyfeleinknek megfelelő szolgáltatásokat és megoldásokat nyújtsunk, amiből látják, miért érdemes a franchise-partnerünknek lenniük. Ez a hűség számunkra érték.”
A Metro Varsóban a „Convenience Academy” létrehozásával igyekszik a saját franchise-központú ügyfélmenedzserei szakértelmét növelni és tudását bővíteni.
Ezek a menedzserek rendszeresen felkeresik az egyes franchise partnereket, hogy személyre szabott tanácsadást nyújtsanak a helyszínen.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >