Bővíti a kereskedelmi partnerek számára elérhető franchise megoldások körét a Metro
A német nagykereskedelmi óriáscég, a Metro AG bővíti franchise megoldásai körét annak érdekében, hogy kiskereskedelmi ügyfeleinek több hozzáadott értéket tudjon kínálni. A lépés célja az üzletek működési minőségének és hatékonyságának növelése.
A nagykereskedő franchise-optimalizált választékot, valamint a Fine Life saját márkás termékcsalád piaci erejét használó árképzést tervez, hogy ezzel segítse a franchise-partnerek nyereségességét és versenyképességét.
A Metro egy modern, professzionálisan kialakított elrendezésű kiskereskedelmi üzletformátumot is bevezet, amelyet egyre több üzlet vesz át, mind a meglévő franchise-partnerek, mind az új tagok körében.
Célja továbbá, hogy „kényelmi” funkcióval bővülve – „készételeket” vagy márkás kávésarkot kínálva – elégítse ki vásárlói igényeit.
A Metro franchise stratégiájáról szóló nemrégiben sugárzott podcastban Daniel Quest, a METRO AG franchise-ért felelős vezető alelnöke elmondta: „A kulcs az, hogy ügyfeleinknek megfelelő szolgáltatásokat és megoldásokat nyújtsunk, amiből látják, miért érdemes a franchise-partnerünknek lenniük. Ez a hűség számunkra érték.”
A Metro Varsóban a „Convenience Academy” létrehozásával igyekszik a saját franchise-központú ügyfélmenedzserei szakértelmét növelni és tudását bővíteni.
Ezek a menedzserek rendszeresen felkeresik az egyes franchise partnereket, hogy személyre szabott tanácsadást nyújtsanak a helyszínen.
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >