Bővítette online vásárlási szolgáltatását az olasz Esselunga
Bővítette online vásárlási szolgáltatását és a házhozszállítási lehetőségek körét az olasz üzletlánc, az Esselunga.

Több a lehetőség házhozszállításra
Az új lehetőségek között szerepel a „Presto a casa” az appban leadott rendelés három órán belüli házhozszállításával. A házhozszállítás csak az appban meghatározott területeken elérhető a vásárló által jelzett idősávokban. A fogyatékkal élő vásárlók pedig ingyenes házhozszállítást igényelhetnek.
Ezzel egy időben a kereskedelmi lánc a Deliveroo Hoppal gyors kereskedelmi szolgáltatást is tesztel a meglévő Click and Go szolgáltatásán felül.
A B2B vásárlók felé pedig étkeztetési szolgáltatást nyújt a lánc. Munkavállalóknak kínált közétkeztetési szolgáltatása keretében az appban előző nap megrendelt ebéd hűtött automatákban vagy ételárusító automatákban vehető át.
Kapcsolódó cikkeink
Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Ki a forradalmár a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerülésének előmozdítására indított…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >