Bővítette online vásárlási szolgáltatását az olasz Esselunga
Bővítette online vásárlási szolgáltatását és a házhozszállítási lehetőségek körét az olasz üzletlánc, az Esselunga.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-09-11-12.52.21.png)
Több a lehetőség házhozszállításra
Az új lehetőségek között szerepel a „Presto a casa” az appban leadott rendelés három órán belüli házhozszállításával. A házhozszállítás csak az appban meghatározott területeken elérhető a vásárló által jelzett idősávokban. A fogyatékkal élő vásárlók pedig ingyenes házhozszállítást igényelhetnek.
Ezzel egy időben a kereskedelmi lánc a Deliveroo Hoppal gyors kereskedelmi szolgáltatást is tesztel a meglévő Click and Go szolgáltatásán felül.
A B2B vásárlók felé pedig étkeztetési szolgáltatást nyújt a lánc. Munkavállalóknak kínált közétkeztetési szolgáltatása keretében az appban előző nap megrendelt ebéd hűtött automatákban vagy ételárusító automatákban vehető át.
Kapcsolódó cikkeink
Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból
Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >