Bővítette online vásárlási szolgáltatását az olasz Esselunga
Bővítette online vásárlási szolgáltatását és a házhozszállítási lehetőségek körét az olasz üzletlánc, az Esselunga.

Több a lehetőség házhozszállításra
Az új lehetőségek között szerepel a „Presto a casa” az appban leadott rendelés három órán belüli házhozszállításával. A házhozszállítás csak az appban meghatározott területeken elérhető a vásárló által jelzett idősávokban. A fogyatékkal élő vásárlók pedig ingyenes házhozszállítást igényelhetnek.
Ezzel egy időben a kereskedelmi lánc a Deliveroo Hoppal gyors kereskedelmi szolgáltatást is tesztel a meglévő Click and Go szolgáltatásán felül.
A B2B vásárlók felé pedig étkeztetési szolgáltatást nyújt a lánc. Munkavállalóknak kínált közétkeztetési szolgáltatása keretében az appban előző nap megrendelt ebéd hűtött automatákban vagy ételárusító automatákban vehető át.
Kapcsolódó cikkeink
Több intézkedéssel támogatja az agrártárca a rövid ellátási láncok megőrzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiemelt hatósági ellenőrzés indult az óvodások tömeges megbetegedése ügyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét az ALDI, már 3,2 millió magyar fogyasztó számára elérhető a házhoz szállítás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: trendek 2025-ben és kilátások 2026-ra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az élelmiszerláncok többsége nyitva tart december 24-én délig
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
