Bővítette online vásárlási szolgáltatását az olasz Esselunga
Bővítette online vásárlási szolgáltatását és a házhozszállítási lehetőségek körét az olasz üzletlánc, az Esselunga.

Több a lehetőség házhozszállításra
Az új lehetőségek között szerepel a „Presto a casa” az appban leadott rendelés három órán belüli házhozszállításával. A házhozszállítás csak az appban meghatározott területeken elérhető a vásárló által jelzett idősávokban. A fogyatékkal élő vásárlók pedig ingyenes házhozszállítást igényelhetnek.
Ezzel egy időben a kereskedelmi lánc a Deliveroo Hoppal gyors kereskedelmi szolgáltatást is tesztel a meglévő Click and Go szolgáltatásán felül.
A B2B vásárlók felé pedig étkeztetési szolgáltatást nyújt a lánc. Munkavállalóknak kínált közétkeztetési szolgáltatása keretében az appban előző nap megrendelt ebéd hűtött automatákban vagy ételárusító automatákban vehető át.
Kapcsolódó cikkeink
A KÖZSZÖV első 25 éve
Megalapításának 25. évfordulóját ünnepli idén a Közétkeztetők és Élelmezésvezetők Országos…
Tovább olvasom >Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >