Bővítette központi raktárát a Dél-100
A Dél-100 Kft. 1998-ban alakult Kiskunfélegyházán. Tulajdonosai az akkori piaci igényt kihasználva háztartási vegyi áru nagykereskedelmi raktáráruházat, majd több kiskereskedelmi üzletet nyitottak. A saját üzemeltetése mellett zárt franchise-rendszer került kialakításra.
A cég immár 170 franchise-partnerrel üzemelteti hálózatát. Legfőbb törekvése a franchise-tagok minél magasabb színvonalú kiszolgálása. A jelen piaci helyzetben nem fejlesztenek saját márkát, ugyanakkor a legismertebb gyártói márkák megtalálhatók portfóliójukban. Beszállítói körüket 2018-ban a Henkel és Unilever mellett tovább bővítették olyan világmárkák gyártóival, mint a Beiersdorf, az Orbico, a L’Oréal, de partnerük lett például a Cerbona is.
– A forgalom több éve tartó növekedésének szerves következménye, hogy tavaly bővítenünk kellett központi raktárunkat, amely további 4200 m²-en valósult meg – mondja Dobi István, a Dél-100 Kft. ügyvezetője. – Ez lehetővé teszi egy széles és mély választék biztosítását a kiskereskedelmi partnereink számára. A hálózatfejlesztés alapfeltétele a központi magas raktár folyamatos korszerűsítése. A piaci verseny a környezetünkben tovább erősödött, ennek ellenére két számjegyű növekedést tudtunk produkálni, a széles választéknak és optimális nagykereskedelmi áraknak köszönhetően, amit a piac visszaigazol.
Az idei évben a cég az ár-érték arányos kínálatra, a választékoptimalizálásra, franchise-partnereik előnyeinek megalapozására koncentrál, tudjuk meg Dobi Istvántól. Emellett további fejlesztéseket is terveznek versenyképességük javítása, piaci részesedésük növelése és a nyereségesség fenntartása érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >