Bővítette központi raktárát a Dél-100
A Dél-100 Kft. 1998-ban alakult Kiskunfélegyházán. Tulajdonosai az akkori piaci igényt kihasználva háztartási vegyi áru nagykereskedelmi raktáráruházat, majd több kiskereskedelmi üzletet nyitottak. A saját üzemeltetése mellett zárt franchise-rendszer került kialakításra.
A cég immár 170 franchise-partnerrel üzemelteti hálózatát. Legfőbb törekvése a franchise-tagok minél magasabb színvonalú kiszolgálása. A jelen piaci helyzetben nem fejlesztenek saját márkát, ugyanakkor a legismertebb gyártói márkák megtalálhatók portfóliójukban. Beszállítói körüket 2018-ban a Henkel és Unilever mellett tovább bővítették olyan világmárkák gyártóival, mint a Beiersdorf, az Orbico, a L’Oréal, de partnerük lett például a Cerbona is.

Dobi István
ügyvezető
Dél-100
– A forgalom több éve tartó növekedésének szerves következménye, hogy tavaly bővítenünk kellett központi raktárunkat, amely további 4200 m²-en valósult meg – mondja Dobi István, a Dél-100 Kft. ügyvezetője. – Ez lehetővé teszi egy széles és mély választék biztosítását a kiskereskedelmi partnereink számára. A hálózatfejlesztés alapfeltétele a központi magas raktár folyamatos korszerűsítése. A piaci verseny a környezetünkben tovább erősödött, ennek ellenére két számjegyű növekedést tudtunk produkálni, a széles választéknak és optimális nagykereskedelmi áraknak köszönhetően, amit a piac visszaigazol.
Az idei évben a cég az ár-érték arányos kínálatra, a választékoptimalizálásra, franchise-partnereik előnyeinek megalapozására koncentrál, tudjuk meg Dobi Istvántól. Emellett további fejlesztéseket is terveznek versenyképességük javítása, piaci részesedésük növelése és a nyereségesség fenntartása érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Verhetetlen dobogósok – Megjelent az FMCG-piac 2022. évi kereskedelmi toplistája
Nem volt eseménytelen az elmúlt pár év sem a gazdaságban,…
Tovább olvasom >Személyesség és jó árak a 25 éves Dél-100 sikerének kulcsa
Igazán sikeres évvel a háta mögött érkezett meg fennállásának 25.…
Tovább olvasom >Idén is átadásra kerültek „Az év legsikeresebb promóciója 2023” díjak
Idén 15. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében „Az év legsikeresebb promóciója”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sportolásra fel!
A brandépítés egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb eszköze a sportmarketing. A…
Tovább olvasom >Az egészség szolgálatában
A funkcionális termékek és étrend-kiegészítők egyes kategóriái más és más…
Tovább olvasom >NIQ: Világszerte, így Európában és hazánkban is óvatosak a fogyasztók
A COVID utóhatásain túl rengeteg egyéb tényező – úgymint az…
Tovább olvasom >