Bővítette központi raktárát a Dél-100
A Dél-100 Kft. 1998-ban alakult Kiskunfélegyházán. Tulajdonosai az akkori piaci igényt kihasználva háztartási vegyi áru nagykereskedelmi raktáráruházat, majd több kiskereskedelmi üzletet nyitottak. A saját üzemeltetése mellett zárt franchise-rendszer került kialakításra.
A cég immár 170 franchise-partnerrel üzemelteti hálózatát. Legfőbb törekvése a franchise-tagok minél magasabb színvonalú kiszolgálása. A jelen piaci helyzetben nem fejlesztenek saját márkát, ugyanakkor a legismertebb gyártói márkák megtalálhatók portfóliójukban. Beszállítói körüket 2018-ban a Henkel és Unilever mellett tovább bővítették olyan világmárkák gyártóival, mint a Beiersdorf, az Orbico, a L’Oréal, de partnerük lett például a Cerbona is.

Dobi István
ügyvezető
Dél-100
– A forgalom több éve tartó növekedésének szerves következménye, hogy tavaly bővítenünk kellett központi raktárunkat, amely további 4200 m²-en valósult meg – mondja Dobi István, a Dél-100 Kft. ügyvezetője. – Ez lehetővé teszi egy széles és mély választék biztosítását a kiskereskedelmi partnereink számára. A hálózatfejlesztés alapfeltétele a központi magas raktár folyamatos korszerűsítése. A piaci verseny a környezetünkben tovább erősödött, ennek ellenére két számjegyű növekedést tudtunk produkálni, a széles választéknak és optimális nagykereskedelmi áraknak köszönhetően, amit a piac visszaigazol.
Az idei évben a cég az ár-érték arányos kínálatra, a választékoptimalizálásra, franchise-partnereik előnyeinek megalapozására koncentrál, tudjuk meg Dobi Istvántól. Emellett további fejlesztéseket is terveznek versenyképességük javítása, piaci részesedésük növelése és a nyereségesség fenntartása érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A cél a hatékonyság fokozása, a robotizált és automatizált technológiák elterjesztése”
A hazai élelmiszeripar 2025-ben is a korábbi évek kihívásait görgeti…
Tovább olvasom >Tállai András: „Az ágazatban komoly fejlesztési szándék és potenciál van jelen”
Technológiai fejlesztések, hazai beszállítók előtérbe helyezése, a szakképzés modernizálása és…
Tovább olvasom >