Bővítette központi raktárát a Dél-100
A Dél-100 Kft. 1998-ban alakult Kiskunfélegyházán. Tulajdonosai az akkori piaci igényt kihasználva háztartási vegyi áru nagykereskedelmi raktáráruházat, majd több kiskereskedelmi üzletet nyitottak. A saját üzemeltetése mellett zárt franchise-rendszer került kialakításra.
A cég immár 170 franchise-partnerrel üzemelteti hálózatát. Legfőbb törekvése a franchise-tagok minél magasabb színvonalú kiszolgálása. A jelen piaci helyzetben nem fejlesztenek saját márkát, ugyanakkor a legismertebb gyártói márkák megtalálhatók portfóliójukban. Beszállítói körüket 2018-ban a Henkel és Unilever mellett tovább bővítették olyan világmárkák gyártóival, mint a Beiersdorf, az Orbico, a L’Oréal, de partnerük lett például a Cerbona is.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/07/Del_100_Dobi_Istvan.jpg)
Dobi István
ügyvezető
Dél-100
– A forgalom több éve tartó növekedésének szerves következménye, hogy tavaly bővítenünk kellett központi raktárunkat, amely további 4200 m²-en valósult meg – mondja Dobi István, a Dél-100 Kft. ügyvezetője. – Ez lehetővé teszi egy széles és mély választék biztosítását a kiskereskedelmi partnereink számára. A hálózatfejlesztés alapfeltétele a központi magas raktár folyamatos korszerűsítése. A piaci verseny a környezetünkben tovább erősödött, ennek ellenére két számjegyű növekedést tudtunk produkálni, a széles választéknak és optimális nagykereskedelmi áraknak köszönhetően, amit a piac visszaigazol.
Az idei évben a cég az ár-érték arányos kínálatra, a választékoptimalizálásra, franchise-partnereik előnyeinek megalapozására koncentrál, tudjuk meg Dobi Istvántól. Emellett további fejlesztéseket is terveznek versenyképességük javítása, piaci részesedésük növelése és a nyereségesség fenntartása érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Kivezetné Daniel Kretinsky a Metrót a tőzsdéről
A cseh milliárdos Daniel Kretinsky cége, a EP Global Commerce…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
NIQ-leckék a modern trade világából
A volumenszámok egyre inkább kedvezőek, jövő évre mérsékelt növekedés várható.…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >