Bortanácsok a komputertől
Digitális sommeliernek is nevezik a székesfehérvári Laurel Kft. borászati információs terminálját, amelyet a közelmúltban, kísérleti jelleggel helyeztek üzembe a CBA két üzletében. A vásárlók kereshetnek ár, termőterület, pincészet, vagy akár ízvilág alapján, esetleg kérhetnek ajánlatot az esti vacsorához, de a rendszer egy adott borhoz is kínál receptet a borászok által összeállított adatbázis alapján.
A bolton belüli marketingeszközök alapja az IBM AnyPlace Kiosk célszámítógépe, amely tulajdonképpen egy infrás technológiával működő érintőképernyő és egy vonalkódolvasó kombinációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >