Bortanácsok a komputertől
Digitális sommeliernek is nevezik a székesfehérvári Laurel Kft. borászati információs terminálját, amelyet a közelmúltban, kísérleti jelleggel helyeztek üzembe a CBA két üzletében. A vásárlók kereshetnek ár, termőterület, pincészet, vagy akár ízvilág alapján, esetleg kérhetnek ajánlatot az esti vacsorához, de a rendszer egy adott borhoz is kínál receptet a borászok által összeállított adatbázis alapján.
A bolton belüli marketingeszközök alapja az IBM AnyPlace Kiosk célszámítógépe, amely tulajdonképpen egy infrás technológiával működő érintőképernyő és egy vonalkódolvasó kombinációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >