Boomerek vs. Z-generáció: felmérés született a legnagyobb különbségekről

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2020. 12. 08. 08:10

A Z-generáció sokkal jobban aggódik az élelmiszerek és italok fenntarthatósági referenciái kapcsán, mint a Boomerek, azaz az idősebb korosztály, a vegán és vegetáriánus termékeket pedig vonzóbbnak találják mint a 65 éven felüliek.

Máshogy gondolkodnak

Az Ingredient Communications felmérése során a megkérdezett 18-25 évesek 34%-a tartotta nagyon fontosnak, hogy egy terméket fenntartható módon állítanak-e elő. Ugyanerre a kérdésre csak a 65 év felettiek 18%-a válaszolt hasonlóan.

A 18-24 évesen 38%-a mondta azt, hogy a vegetáriánus termékek rendkívül vonzóak számukra, 33%-uk pedig ugyanezt érezte a vegán élelmiszerek kapcsán. Ugyanakkor az idősek körében a válaszadók mindössze 6%-a osztotta a vegetáriánus, és csupán 3%-uk a vegán termékek iránti lelkesedést.

 

Kapcsolódó cikkeink