Boomerek vs. Z-generáció: felmérés született a legnagyobb különbségekről
A Z-generáció sokkal jobban aggódik az élelmiszerek és italok fenntarthatósági referenciái kapcsán, mint a Boomerek, azaz az idősebb korosztály, a vegán és vegetáriánus termékeket pedig vonzóbbnak találják mint a 65 éven felüliek.

Máshogy gondolkodnak
Az Ingredient Communications felmérése során a megkérdezett 18-25 évesek 34%-a tartotta nagyon fontosnak, hogy egy terméket fenntartható módon állítanak-e elő. Ugyanerre a kérdésre csak a 65 év felettiek 18%-a válaszolt hasonlóan.
A 18-24 évesen 38%-a mondta azt, hogy a vegetáriánus termékek rendkívül vonzóak számukra, 33%-uk pedig ugyanezt érezte a vegán élelmiszerek kapcsán. Ugyanakkor az idősek körében a válaszadók mindössze 6%-a osztotta a vegetáriánus, és csupán 3%-uk a vegán termékek iránti lelkesedést.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb leépítéseket és szerkezetváltást jelentett be a Kroger
Az amerikai Kroger élelmiszerlánc újabb költségcsökkentő intézkedéseket hajt végre: közel…
Tovább olvasom >Csatlakozott a Knuspr a svájci Markant hálózathoz
Az európai kizárólag online forgalmazó élelmiszer-kereskedők közül a németországi Knuspr…
Tovább olvasom >November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >