Boomerek vs. Z-generáció: felmérés született a legnagyobb különbségekről
A Z-generáció sokkal jobban aggódik az élelmiszerek és italok fenntarthatósági referenciái kapcsán, mint a Boomerek, azaz az idősebb korosztály, a vegán és vegetáriánus termékeket pedig vonzóbbnak találják mint a 65 éven felüliek.

Máshogy gondolkodnak
Az Ingredient Communications felmérése során a megkérdezett 18-25 évesek 34%-a tartotta nagyon fontosnak, hogy egy terméket fenntartható módon állítanak-e elő. Ugyanerre a kérdésre csak a 65 év felettiek 18%-a válaszolt hasonlóan.
A 18-24 évesen 38%-a mondta azt, hogy a vegetáriánus termékek rendkívül vonzóak számukra, 33%-uk pedig ugyanezt érezte a vegán élelmiszerek kapcsán. Ugyanakkor az idősek körében a válaszadók mindössze 6%-a osztotta a vegetáriánus, és csupán 3%-uk a vegán termékek iránti lelkesedést.
Kapcsolódó cikkeink
A Z-generációsok tanítják az idősebb kollégáikat a mesterséges intelligencia használatára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Idén bővült a vegán opciók köre a Szigeten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a bruttó átlagkereset 693 700 forint volt, 9,0 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kukoricapiac: gyenge termés, növekvő bizonytalanság, átrendeződő import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >