Boomerek vs. Z-generáció: felmérés született a legnagyobb különbségekről
A Z-generáció sokkal jobban aggódik az élelmiszerek és italok fenntarthatósági referenciái kapcsán, mint a Boomerek, azaz az idősebb korosztály, a vegán és vegetáriánus termékeket pedig vonzóbbnak találják mint a 65 éven felüliek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/12/Survey-highlights-gulf-between-youngest-and-oldest-consumers-300x200.jpg)
Máshogy gondolkodnak
Az Ingredient Communications felmérése során a megkérdezett 18-25 évesek 34%-a tartotta nagyon fontosnak, hogy egy terméket fenntartható módon állítanak-e elő. Ugyanerre a kérdésre csak a 65 év felettiek 18%-a válaszolt hasonlóan.
A 18-24 évesen 38%-a mondta azt, hogy a vegetáriánus termékek rendkívül vonzóak számukra, 33%-uk pedig ugyanezt érezte a vegán élelmiszerek kapcsán. Ugyanakkor az idősek körében a válaszadók mindössze 6%-a osztotta a vegetáriánus, és csupán 3%-uk a vegán termékek iránti lelkesedést.
Kapcsolódó cikkeink
Meredeken ível felfelé a luxusórapiac: már a Z-generáció körében is egyre népszerűbbek a különleges darabok
A prémium és luxusórák iránti kereslet világszerte jelentős növekedést mutat…
Tovább olvasom >Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >Szeret boltban vásárolni a Z generáció
Az Adyen fizetéstechnológiai vállalat felmérése szerint a digitális világban felnőtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >