Boomerek vs. Z-generáció: felmérés született a legnagyobb különbségekről
A Z-generáció sokkal jobban aggódik az élelmiszerek és italok fenntarthatósági referenciái kapcsán, mint a Boomerek, azaz az idősebb korosztály, a vegán és vegetáriánus termékeket pedig vonzóbbnak találják mint a 65 éven felüliek.

Máshogy gondolkodnak
Az Ingredient Communications felmérése során a megkérdezett 18-25 évesek 34%-a tartotta nagyon fontosnak, hogy egy terméket fenntartható módon állítanak-e elő. Ugyanerre a kérdésre csak a 65 év felettiek 18%-a válaszolt hasonlóan.
A 18-24 évesen 38%-a mondta azt, hogy a vegetáriánus termékek rendkívül vonzóak számukra, 33%-uk pedig ugyanezt érezte a vegán élelmiszerek kapcsán. Ugyanakkor az idősek körében a válaszadók mindössze 6%-a osztotta a vegetáriánus, és csupán 3%-uk a vegán termékek iránti lelkesedést.
Kapcsolódó cikkeink
Több vegán termék, ugyanannyi hús
A kutatók szerint a szupermarketek „fontos szerepet játszanak” abban, hogy…
Tovább olvasom >Itt az Euromonitor előrejelzése 2023 tíz legfontosabb globális fogyasztói trendjéről
Az Euromonitor International globális piackutató vállalat január 16-án közzétette “Top…
Tovább olvasom >Amerikai földimogyoró: a siker képlete
A földimogyoró nemcsak rágcsálnivaló vagy épp mogyoróvaj formájában része az…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: 3,9 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi üzletek forgalma decemberben
Tavaly decemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Tarpataki Tamás: nőtt a sertéshúsfogyasztás Magyarországon
Magyarországon a sertéshúsfogyasztás az utóbbi időben növekedett, mostanra elérte az…
Tovább olvasom >Csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben és az EU-ban decemberben
Csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >