Boomerek vs. Z-generáció: felmérés született a legnagyobb különbségekről
A Z-generáció sokkal jobban aggódik az élelmiszerek és italok fenntarthatósági referenciái kapcsán, mint a Boomerek, azaz az idősebb korosztály, a vegán és vegetáriánus termékeket pedig vonzóbbnak találják mint a 65 éven felüliek.
Az Ingredient Communications felmérése során a megkérdezett 18-25 évesek 34%-a tartotta nagyon fontosnak, hogy egy terméket fenntartható módon állítanak-e elő. Ugyanerre a kérdésre csak a 65 év felettiek 18%-a válaszolt hasonlóan.
A 18-24 évesen 38%-a mondta azt, hogy a vegetáriánus termékek rendkívül vonzóak számukra, 33%-uk pedig ugyanezt érezte a vegán élelmiszerek kapcsán. Ugyanakkor az idősek körében a válaszadók mindössze 6%-a osztotta a vegetáriánus, és csupán 3%-uk a vegán termékek iránti lelkesedést.
Kapcsolódó cikkeink
Az online előfizetéseken és streaming szolgáltatásokon igyekszünk a legtöbbet spórolni
Az európai fogyasztók nagy része magabiztos a pénzügyi helyzetét illetőleg,…
Tovább olvasom >SPAR Austria: Az elmúlt öt évben megduplázódtak a Veggie termékcsalád eladásai
A SPAR Ausztria első alkalommal működik együtt a Veganuary nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >