Bonduelle Színek kampány: százezreket inspirált!
Nagy sikerrel zárult a Bondulle legújabb, „Színesítsd a tányérod” elnevezésű kampánya, amelyet azzal a céllal indított, hogy egyrészt hitelesen közvetítse a márka sokszínűségét, másrészt inspirálja, a főzés élményével ajándékozza meg közönségét. Az öt különböző színre épülő receptvideót közel 400 ezren nézték meg a Youtube-on, de a Facebook-on is népszerűek voltak.
„A kampányunk alapötlete az volt, hogy ha színek alapján kategorizáljuk az ételeket, nemcsak ízletes, de esztétikailag is rendkívül vonzó fogást lehet készíteni. Hogy ez mennyire igaz, bizonyítja a receptvideóink sikere, ugyanis mindegyik meghaladta az átlag-ötvenezres megtekintést, a legutolsó, a bordó színű pedig rendkívül népszerű volt, majdnem elérte a 100 ezres letöltést. Teljes mértékben teljesült a kampányunk célja.” – összegezte Szirbek András marketing-igazgató a tapasztalatokat.
A 2017. november – 2018. március között zajlott kampány receptvideóiban a sárga, zöld, narancssárga, aranybarna és bordó színek játszották a főszerepet. A filmekben az ínycsiklandó alapanyagok mellé ötletes képi megoldások, letisztult, elegáns konyhai eszközök és közeli vágóképek társultak, de könnyen alkalmazható, látványos apró konyhai trükköket is lehetett tanulni a receptekből. Ilyen volt a bordó videóban a cannelloni színezése, amelyre több mint 97 ezren voltak kíváncsiak.
A „Színesítsd a tányérod” kampányt a Youtube; Facebook; Instagram; microsite megjelenésen kívül erőteljes sajtó- és közterületi-média megjelenés is kísérte. A kampánystratégia, a kreatív koncepció és az online hirdetések a Labowsky kreatív műhelyből kerültek ki, az online felületeket az UP Advertising kezelte, a PR feladatokat a Stern Communications teljesítette.
A Bonduelle termék-portfóliója népszerűsítése, az egészséges táplálkozás és a zöldségfogyasztás fontosságának edukációja céljából rendszeresen használ saját gyártású receptvideókat, amelyek nagyon népszerűek. A márka ezen a téren is igyekszik innovatív lenni, fogyasztóit mindig valami inspiráló újdonsággal meglepni. A videókban bemutatott receptek rövid idő alatt elkészíthetők, kevés alapanyag felhasználása szükséges, az összetevők, az ízek kreatív párosítására inspirálnak, a végeredmény pedig mindig egy-egy ellenállhatatlan fogás, már látványában is. Aki belevág egy Bonduelle receptvideó elkészítésébe a főzés élményét élheti át. Mintha csak mesterszakács sürögne-forogna a konyhában!
itt megtekinthető egy kampányzáró, színes egyveleg-videó!
Kapcsolódó cikkeink
Magyarországon erősödnünk kell a hüvelyesek fogyasztásában
A bab, borsó és lencsefélék rendkívül változatos és egészséges alapanyagok,…
Tovább olvasom >Zöldségkonzervekkel és édességgel is segített a Bonduelle
Huszadik évéhez ért 2025-ben a Bonduelle Central Europe Kft. és…
Tovább olvasom >Megválna saláta üzletágától a Bonduelle Franciaországban és Németországban
A csoport két potenciális vevővel folytat tárgyalásokat az érintett üzletágakról.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >