Bols – füves vodkát a nyárba!

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 07. 23. 00:00

Júliusban új termékkel bővítette termékpalettáját a Bols Hungary. A Zubrowka vodka népszerűsítésére BTL kampányt terveztek.

A Zubrowka specialitása, hogy minden üvegben található egy
szál bölényfű, erre épül a kampány alapkoncepciója is. A promóció a
szórakozóhelyeken zajlik, ahol a vendégeknek fűszálakat osztogatnak hosstesek,
amellyel trombitálni lehet. Aki megszólaltatja a főszálat, az a helyszínen
kóstolót kap a termékből.
Az akció júliustól december végéig zajlik, ez idő alatt a cég összesen száz
promóciós estet tervez, egy-egy estén pedig több helyszínre is ellátogatnak. A
Horeca promócióhoz márkázott poharak, alátétek és asztali kártyák is készültek,
karácsonykor pedig Zubrowka ajándékzacskókat vezet be a cég. A fogyasztók
megszólítása mellett a kereskedőket is megcélozza a társaság.
A Zubrowka vodka címkéjén egy európai bölény látható, a bevezetés örömére a
termékbemutató sajtótájékoztatón a Bols örökbe fogadta a Budakeszi Vadas
Parkban élő két európai bölényt.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek