Bols – füves vodkát a nyárba!
Júliusban új termékkel bővítette termékpalettáját a Bols Hungary. A Zubrowka vodka népszerűsítésére BTL kampányt terveztek.
A Zubrowka specialitása, hogy minden üvegben található egy
szál bölényfű, erre épül a kampány alapkoncepciója is. A promóció a
szórakozóhelyeken zajlik, ahol a vendégeknek fűszálakat osztogatnak hosstesek,
amellyel trombitálni lehet. Aki megszólaltatja a főszálat, az a helyszínen
kóstolót kap a termékből.
Az akció júliustól december végéig zajlik, ez idő alatt a cég összesen száz
promóciós estet tervez, egy-egy estén pedig több helyszínre is ellátogatnak. A
Horeca promócióhoz márkázott poharak, alátétek és asztali kártyák is készültek,
karácsonykor pedig Zubrowka ajándékzacskókat vezet be a cég. A fogyasztók
megszólítása mellett a kereskedőket is megcélozza a társaság.
A Zubrowka vodka címkéjén egy európai bölény látható, a bevezetés örömére a
termékbemutató sajtótájékoztatón a Bols örökbe fogadta a Budakeszi Vadas
Parkban élő két európai bölényt.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >