Bodnár Péter a Rauch Hungária Kft. új kereskedelmi igazgatója
A 42 éves szakember a karrierjét az autóiparban kezdte, majd olyan élelmiszeripari vállalatoknál folytatta, mint Pepsi, a Mars Hungary, és a Danone
Július 25-től Bodnár Péter a Rauch Hungária Kft. kereskedelmi igazgatója. Az FMCG területen 15 éves tapasztalattal rendelkező szakember a Danone Kft.-től érkezett az üdítőipari vállalathoz, ahol a teljes magyarországi értékesítésért felelt.
Bodnár Péter a Kecskeméti Főiskola Műszaki karán (GAMF) végzett gyártástechnológia szakán 1991-ben, majd a Korona Kft.-nél helyezkedett el, ahol Renault gépjárművek értékesítésével foglalkozott. A szakember 1995-től másfél évet töltött a Pepsi Cola Rt.-nél márkaképviselőként, majd 1996-tól 2008 végéig az édességeket, állateledeleket és élelmiszereket forgalmazó Mars Magyarország Ért. Bt.-nél dolgozott kezdetben márkaképviselőként, területi és országos értékesítési vezetőként, végül a magyarországi account menedzserek vezetőjeként. Bodnár ebben a pozícióban az összes nemzetközi és hazai partner üzlethálózatért felelt és 2007-ben elnyerte a legjobb szakmai vezetőnek járó elismerést. A szakember 2009 tavaszán került a Danone Kft.-hez, ahol a hazai partner üzlethálózatért felelt országos vezetőként, és irányítása alatt jelentős értékesítés növekedést ért el a vállalat.
Bodnár Péter célja, hogy megerősítse a Rauch magyarországi piaci helyzetét: „Korábbi pozícióimban a sales különböző területeit vezettem, de a Rauch-nál felelek először a teljes értékesítés irányításáért, ami nagy kihívást jelent számomra. Célom, hogy egy új, a teljes sales csapat közreműködésével kialakított stratégiával erősítsem meg a vállalat piaci pozícióit” – mondta el az igazgató.
Bodnár Péter szabadidejét elsősorban családjával tölti, de szívesen hódol mozi és zenehallgatás szenvedélyének is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >