Blockchainben követett termékeket vezet be a Carrefour Polska
Blockchain technológiával követett saját márkás burgonyát vezet be a Carrefour Polska, amivel lehetővé teszi, hogy a vásárlók végigkövessék a termék útját a termőföldtől a csomagolásig. Lengyelországban ez az első blockchain az élelmiszeriparban a vásárlói elvárásokra és egy olyan kormányzati projektre válaszul, amely a lengyel élelmiszerek „útlevéllel ellátását” célozza.
A „Quality from Nature” márka alatt megjelenő burgonyát blockchainbe foglaló projekt célja a termékek visszakövethetőségét és útjuk teljes átláthatóságát biztosítani. Az első szakaszban tíz lengyel gazdaság vett részt.
A Carrefour Polska itt nem áll meg, hanem tervezi egy vezérlőrendszer fejlesztését blockchain technológiával más, az üzleteiben elérhető termékekre vonatkozóan is.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >