Blockchainben követett termékeket vezet be a Carrefour Polska
Blockchain technológiával követett saját márkás burgonyát vezet be a Carrefour Polska, amivel lehetővé teszi, hogy a vásárlók végigkövessék a termék útját a termőföldtől a csomagolásig. Lengyelországban ez az első blockchain az élelmiszeriparban a vásárlói elvárásokra és egy olyan kormányzati projektre válaszul, amely a lengyel élelmiszerek „útlevéllel ellátását” célozza.
A „Quality from Nature” márka alatt megjelenő burgonyát blockchainbe foglaló projekt célja a termékek visszakövethetőségét és útjuk teljes átláthatóságát biztosítani. Az első szakaszban tíz lengyel gazdaság vett részt.
A Carrefour Polska itt nem áll meg, hanem tervezi egy vezérlőrendszer fejlesztését blockchain technológiával más, az üzleteiben elérhető termékekre vonatkozóan is.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással…
Tovább olvasom >Személyes igények alapján összeállított virágcsokrokat kínál a Carrefour Polska varsói üzletében
A varsói Westfield Arkadia bevásárlóközpontban található Carrefour áruház vásárlói mostantól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >