Blockchainben követett termékeket vezet be a Carrefour Polska
Blockchain technológiával követett saját márkás burgonyát vezet be a Carrefour Polska, amivel lehetővé teszi, hogy a vásárlók végigkövessék a termék útját a termőföldtől a csomagolásig. Lengyelországban ez az első blockchain az élelmiszeriparban a vásárlói elvárásokra és egy olyan kormányzati projektre válaszul, amely a lengyel élelmiszerek „útlevéllel ellátását” célozza.
A „Quality from Nature” márka alatt megjelenő burgonyát blockchainbe foglaló projekt célja a termékek visszakövethetőségét és útjuk teljes átláthatóságát biztosítani. Az első szakaszban tíz lengyel gazdaság vett részt.
A Carrefour Polska itt nem áll meg, hanem tervezi egy vezérlőrendszer fejlesztését blockchain technológiával más, az üzleteiben elérhető termékekre vonatkozóan is.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással…
Tovább olvasom >Személyes igények alapján összeállított virágcsokrokat kínál a Carrefour Polska varsói üzletében
A varsói Westfield Arkadia bevásárlóközpontban található Carrefour áruház vásárlói mostantól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >