Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az Euronics. A Black November majdnem felöleli a teljes novembert, az erre készült kampány pedig azt üzeni, hogy a kapkodás helyett tudatosan mérlegeljenek a vásárlók és azt vegyék meg, amire ténylegesen szükségük van. A vásárlás is kényelmesebb lesz, mint korábban, az Euronics több ezer új csomagpontra biztosítja a kiszállítást a szezonra.
Az Euronics az idei Black November kampányával az okos vásárlást támogatja, ahol a fogyasztók olyan termékeket vásárolnak, amelyeket ténylegesen használnak, felesleges impulzusvásárlás helyett. A Black November, a Black Friday és a karácsonyi szezon alatt ezért az a cél, hogy a vásárlók minőségi, tartós termékek mellett döntsenek, miközben elkerülik a hamis akciókat és felesleges vásárlásokat.
Kívánságlista segít abban, mire vágynak a vásárlók
„Őszinte, sallangmentes ajánlatokkal szállunk be ebbe az év végi őrületbe, valódi értéket kínálva, miközben a fogyasztók figyelmét is szeretnénk felhívni arra, hogy miért érdemes átgondoltan vásárolni. A kampány során önironikusan és őszintén mutatjuk meg, mennyi felesleges, impulzív vásárlás terméke kerül az emberek kosarába – gondoljunk csak a zöldségszobrászkészlethez hasonló abszurd eszközökre. Idén először egy kívánságlista segítségével felmértük, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítenek abban, hogy ajánlatainkat a lehető legjobban igazítsuk a vásárlói elvárásokhoz. Két hét alatt annyian használták ezt a funkciót mint egyébként 4 hónap alatt, a legtöbben pedig tévét, kávéfőzőt, hőszivattyús szárítógépet, okostelefont és elöltöltős mosógépet mentettek el a kívánságok közé. Az üzenetünk pedig végigkíséri a kampányt: Nem kell megőrülni – vásárolj okosan, és válassz hasznos termékeket. Ez ennyi”
– tette hozzá Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere. A kampány egyébként teaser jelleggel már októberben elkezdődött, megelőzve a Black Friday körüli hangzavart.
Két új áruház, rengeteg új átvevőpont
Az alapos tervezés után pedig a vevők kényelmesebben szerezhetik be a kiszemelt termékeket, a Black Friday-hónapra az Euronics két új áruháza – Dunaharasztiban és Kecskeméten – nyitotta kapuit, így már országszerte 67 Euronics-üzlet várja a vásárlókat.
Emellett a cég nagy hangsúlyt fektet az online értékesítés fejlesztésére és az átvételi pontok bővítésére is. A Black Novemberre való felkészülés jegyében az Euronics októbertől már a DPD-s átvevőhelyekre és több mint 1600 Foxpost-automatába is kiszállítja a nonstop nyitva lévő online áruházából megrendelt termékeket, ez azt jelenti, hogy összesen már közel 5400 ponton lehet átvenni az Euronics által forgalmazott termékeket.
Filmek: a videóban szereplő ajánlatok nem valósak
https://vimeo.com/1023952736/cc7faa230b?share=copy
Kapcsolódó cikkeink
A visszaszámlálás elkezdődött, egy hónap múlva itt a Black Friday
Bár a hivatalos Black Friday csak egy hónap múlva, november…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >Black Friday: A GVH figyelmeztet a tudatos vásárlás fontosságára az akciós szezon előtt
Bár a hivatalos Black Friday csak november 29-én lesz, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része használja az AI-t
A Magyar Termék augusztus elején 260 védjegyhasználó partnere körében készített…
Tovább olvasom >