Bioban is hódítanak a saját márkás termékek
A TNS piackutató felmérése szerint Nagybritanniában a tíz legnépszerűbb biotermékből hét sajátmárkás vonal.
Az angliai Tescoban 1200 biotermékkel találkozhatnak a
vásárlók, a Sainsburynél sem sokkal kisebb a bioválaszték. A Waitrosenál 18
százalékra emelkedett a biotermékek kínálata, a Marks & Spencer az elmúlt
években megduplázta a biotermék számát. Franciaországban a Systeme U októberben
vezeti be a Bio U márkanevet 80 biotermékkel, tejet, tésztát, gyümölcslevet,
kekszet, csokoládét, mézet kínálnak. Svájcban a Spar elindította a Spar Natur
Pur-t és környezetbarát csomagolóanyagot is használnak. Csehországban a Spar 40
bioterméket vezetett be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Equilor: 4 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság az idén
A magyar gazdaság 4 százalékkal bővülhet az idén a tavalyi,…
Tovább olvasom >Neves szakemberek bevonásával jött létre a Net Zero Advisory Board a karbonsemleges magyar gazdaságért
Egyedülállóan széles összefogásban, neves szakemberekkel megalakult a Net Zero Advisory…
Tovább olvasom >ITM-GVH-MNB: Megerősített együttműködés a fogyasztók védelméért
Megújította a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok kiszűrését célzó együttműködési…
Tovább olvasom >