Bioban is hódítanak a saját márkás termékek

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 09. 11. 00:00

A TNS piackutató felmérése szerint Nagybritanniában a tíz legnépszerűbb biotermékből hét sajátmárkás vonal.

Az angliai Tescoban 1200 biotermékkel találkozhatnak a
vásárlók, a Sainsburynél sem sokkal kisebb a bioválaszték. A Waitrosenál 18
százalékra emelkedett a biotermékek kínálata, a Marks & Spencer az elmúlt
években megduplázta a biotermék számát. Franciaországban a Systeme U októberben
vezeti be a Bio U márkanevet 80 biotermékkel, tejet, tésztát, gyümölcslevet,
kekszet, csokoládét, mézet kínálnak. Svájcban a Spar elindította a Spar Natur
Pur-t és környezetbarát csomagolóanyagot is használnak. Csehországban a Spar 40
bioterméket vezetett be. 

Kapcsolódó cikkeink