Bevezette Nagy-Britanniában vegán termékcsaládját a Nestlé
Garden Gourmet Sensational néven dobta piacra a Nestlé vegán termékcsaládját szeptember végén az Egyesült Királyságban. A választék kezdetben négy növényi alapú terméket (hamburgerpogácsa, darált „hús”, Cumberland-típusú kolbász és mediterrán filé) tartalmaz, amelyekből könnyen készíthető családi ebéd vagy vacsora.
A termékcsalád már komoly népszerűségnek örvend a brit out-of-home csatornában.
A növényi alapú élelmiszerek és italok gyártására való átállás hozzájárulhat a Nestlé által az üvegházhatású gázok kibocsátására 2030-ig tett vállalásának teljesítéséhez, amit 2050-ig a net-zero kibocsátás elérése követ célként.
A Nestlé folyamatosan bővülő, fenntartható növényi alapú portfóliójában szereplő termékek világszerte kaphatók. A Nestlé alkalmazottainak 10%-a (mintegy 300 K+F tudós, mérnökök és termékfejlesztők) dedikáltan a növényi alapú élelmiszerek fejlesztésével foglalkozik.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Új üzenetekre van szüksége a növényi alapú húshelyettesítőknek 2024-ben
A kezdetben számos tényező folytán robbanásszerűen növekvő kategória eladásai tavaly…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >Zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezet be a Waitrose
A Waitrose most kifejezetten zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >