Bevezette Nagy-Britanniában vegán termékcsaládját a Nestlé
Garden Gourmet Sensational néven dobta piacra a Nestlé vegán termékcsaládját szeptember végén az Egyesült Királyságban. A választék kezdetben négy növényi alapú terméket (hamburgerpogácsa, darált „hús”, Cumberland-típusú kolbász és mediterrán filé) tartalmaz, amelyekből könnyen készíthető családi ebéd vagy vacsora.
A termékcsalád már komoly népszerűségnek örvend a brit out-of-home csatornában.
A növényi alapú élelmiszerek és italok gyártására való átállás hozzájárulhat a Nestlé által az üvegházhatású gázok kibocsátására 2030-ig tett vállalásának teljesítéséhez, amit 2050-ig a net-zero kibocsátás elérése követ célként.
A Nestlé folyamatosan bővülő, fenntartható növényi alapú portfóliójában szereplő termékek világszerte kaphatók. A Nestlé alkalmazottainak 10%-a (mintegy 300 K+F tudós, mérnökök és termékfejlesztők) dedikáltan a növényi alapú élelmiszerek fejlesztésével foglalkozik.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >