Bevezette Nagy-Britanniában vegán termékcsaládját a Nestlé
Garden Gourmet Sensational néven dobta piacra a Nestlé vegán termékcsaládját szeptember végén az Egyesült Királyságban. A választék kezdetben négy növényi alapú terméket (hamburgerpogácsa, darált „hús”, Cumberland-típusú kolbász és mediterrán filé) tartalmaz, amelyekből könnyen készíthető családi ebéd vagy vacsora.
A termékcsalád már komoly népszerűségnek örvend a brit out-of-home csatornában.
A növényi alapú élelmiszerek és italok gyártására való átállás hozzájárulhat a Nestlé által az üvegházhatású gázok kibocsátására 2030-ig tett vállalásának teljesítéséhez, amit 2050-ig a net-zero kibocsátás elérése követ célként.
A Nestlé folyamatosan bővülő, fenntartható növényi alapú portfóliójában szereplő termékek világszerte kaphatók. A Nestlé alkalmazottainak 10%-a (mintegy 300 K+F tudós, mérnökök és termékfejlesztők) dedikáltan a növényi alapú élelmiszerek fejlesztésével foglalkozik.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a turizmusban: májusban javult a konjunktúra, de még mindig mínuszban az ágazat
2025 májusában enyhe javulásról számoltak be a turisztikai vállalkozások: a…
Tovább olvasom >Komoly lehetőség rejlik a mandulatermesztésben
Világszerte, így hazánkban is egyre keresettebb termék a mandula. Az…
Tovább olvasom >