Bevezeti az Amazon One „tenyérfizetést” a Whole Foods Market
Az austini Whole Foods Market az első az Austin-régióban, amely lehetővé tette vásárlói számára a tenyérfelismerő szolgáltatást, az Amazon One-t. A fizetési opcióval a vásárlók saját tenyerük beszkennelésével fizethetnek.
A „tenyérlenyomat” összekapcsolódik a vásárlók bankkártyájával, így fizetéskor egyszerűen elhúzzák a tenyerüket a fizető felület felett, és máris levonódik vásárlásuk értéke a kártyáról.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A Kroger is csatlakozik a beporzók védelmén dolgozó élelmiszerkereskedőkhöz
Rövidesen a Kroger is előírja valamennyi friss termény beszállítójának az…
Tovább olvasom >Új szabályrendszert vezet be a Whole Foods a beporzók védelmére
A Whole Foods új szabályrendszert dolgozott ki a mézelő méhek,…
Tovább olvasom >Üzletet nyit Belgiumban a Monoprix
A francia Monoprix kényelmi üzletlánc a belga piacra készül belépni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >