Bevezeti az Amazon One „tenyérfizetést” a Whole Foods Market
Az austini Whole Foods Market az első az Austin-régióban, amely lehetővé tette vásárlói számára a tenyérfelismerő szolgáltatást, az Amazon One-t. A fizetési opcióval a vásárlók saját tenyerük beszkennelésével fizethetnek.
A „tenyérlenyomat” összekapcsolódik a vásárlók bankkártyájával, így fizetéskor egyszerűen elhúzzák a tenyerüket a fizető felület felett, és máris levonódik vásárlásuk értéke a kártyáról.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A Kroger is csatlakozik a beporzók védelmén dolgozó élelmiszerkereskedőkhöz
Rövidesen a Kroger is előírja valamennyi friss termény beszállítójának az…
Tovább olvasom >Új szabályrendszert vezet be a Whole Foods a beporzók védelmére
A Whole Foods új szabályrendszert dolgozott ki a mézelő méhek,…
Tovább olvasom >Üzletet nyit Belgiumban a Monoprix
A francia Monoprix kényelmi üzletlánc a belga piacra készül belépni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >