Bevezeti az Amazon One „tenyérfizetést” a Whole Foods Market
Az austini Whole Foods Market az első az Austin-régióban, amely lehetővé tette vásárlói számára a tenyérfelismerő szolgáltatást, az Amazon One-t. A fizetési opcióval a vásárlók saját tenyerük beszkennelésével fizethetnek.
A „tenyérlenyomat” összekapcsolódik a vásárlók bankkártyájával, így fizetéskor egyszerűen elhúzzák a tenyerüket a fizető felület felett, és máris levonódik vásárlásuk értéke a kártyáról.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A Kroger is csatlakozik a beporzók védelmén dolgozó élelmiszerkereskedőkhöz
Rövidesen a Kroger is előírja valamennyi friss termény beszállítójának az…
Tovább olvasom >Új szabályrendszert vezet be a Whole Foods a beporzók védelmére
A Whole Foods új szabályrendszert dolgozott ki a mézelő méhek,…
Tovább olvasom >Üzletet nyit Belgiumban a Monoprix
A francia Monoprix kényelmi üzletlánc a belga piacra készül belépni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >