Bevezeti az Amazon One „tenyérfizetést” a Whole Foods Market
Az austini Whole Foods Market az első az Austin-régióban, amely lehetővé tette vásárlói számára a tenyérfelismerő szolgáltatást, az Amazon One-t. A fizetési opcióval a vásárlók saját tenyerük beszkennelésével fizethetnek.
A „tenyérlenyomat” összekapcsolódik a vásárlók bankkártyájával, így fizetéskor egyszerűen elhúzzák a tenyerüket a fizető felület felett, és máris levonódik vásárlásuk értéke a kártyáról.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A Kroger is csatlakozik a beporzók védelmén dolgozó élelmiszerkereskedőkhöz
Rövidesen a Kroger is előírja valamennyi friss termény beszállítójának az…
Tovább olvasom >Új szabályrendszert vezet be a Whole Foods a beporzók védelmére
A Whole Foods új szabályrendszert dolgozott ki a mézelő méhek,…
Tovább olvasom >Üzletet nyit Belgiumban a Monoprix
A francia Monoprix kényelmi üzletlánc a belga piacra készül belépni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >