Bevezeti az Amazon One „tenyérfizetést” a Whole Foods Market
Az austini Whole Foods Market az első az Austin-régióban, amely lehetővé tette vásárlói számára a tenyérfelismerő szolgáltatást, az Amazon One-t. A fizetési opcióval a vásárlók saját tenyerük beszkennelésével fizethetnek.
A „tenyérlenyomat” összekapcsolódik a vásárlók bankkártyájával, így fizetéskor egyszerűen elhúzzák a tenyerüket a fizető felület felett, és máris levonódik vásárlásuk értéke a kártyáról.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A Kroger is csatlakozik a beporzók védelmén dolgozó élelmiszerkereskedőkhöz
Rövidesen a Kroger is előírja valamennyi friss termény beszállítójának az…
Tovább olvasom >Új szabályrendszert vezet be a Whole Foods a beporzók védelmére
A Whole Foods új szabályrendszert dolgozott ki a mézelő méhek,…
Tovább olvasom >Üzletet nyit Belgiumban a Monoprix
A francia Monoprix kényelmi üzletlánc a belga piacra készül belépni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >