Bevásárlóutca Sydney központjában
Sydney 43,5 millió dollárt áldoz arra, hogy belvárosában világszínvonalú sétálóutcává alakítsa át a George Street-et. Olasz stílusú élelmiszer áruház is települ ide.
A POPAI Magyarország anyaszervezete, a Shop! központ új szolgáltatást kínál tagjainak „Experience Retail Today” néven, aktuális, nemzetközi kereskedelmi témájú cikkgyűjteményt küld a feliratkozók postaládájába, innen származik a Sydney híradás is.
Zöld terek és bútorok
A projekt új zöldfelületet és modern utcabútorokat, széles sétautakat és szabadtéri étkezőterületeket ígér. Már folyamatban van egy 9000 négyzetméteres autómentes terület kialakítása, amely a George Street-i kisvasút útvonalán a Városházától a Vasút térig tart. Külön lépésként egy új közösségi teret is létrehoznak a közelben, aminek az építkezése a tervek szerint jövőre kezdődik.
-Öröm volt látni, ahogy az emberek birtokba vették a forgalomtól elzárt területeket, az ideiglenes útlezárás miatt. Ez adta az ötletet, hogy állandóvá tegyük a zavartalan nézelődést, sétát, étkezést, több teret biztosítva, a távolságtartási intézkedések betartását is lehetővé téve – mondta Clover Moore főpolgármester.
Felsorakoznak a nagy márkák
A híres George street már most számos üzletnek és vendéglátóegységnek ad helyet. Itt található a város Apple zászlóshajó üzlete, egy óriási Mecca áruház és az év folyamán egyre több márka jelenik még meg. Ausztrália legnagyobb Lululemon üzlete és a svájci luxus márka, a Bally zászlóshajó boltja is hamarosan megnyit itt.
Az IGA lánc Ausztráliában első, európai piacteret idéző és olasz életérzést sugárzó Locali by Romeo üzletháza is ide települ, friss virág, zöldség-gyümölcs, hatalmas csemegpult, sőt külön sajtszoba, széles napicikk kínálat és helyben készülő és fogyasztható finomságok, többek közt kemencés pizza, sushi, vendéglő és bár is várja az ide érkezőket.
– Szorosan együttműködünk a vállalkozásokkal a zavartalan működés érdekében. A közösségi tér és az állandó, minőségi infrastruktúra biztosítása az egész környéket vonzóbbá teszi a munkavállalók, a túristák, a lakosok és a helyi vállalkozások számára, és látványossá teszi a városközpont gyalogos bejárását – tette hozzá Moore.
A kormányzat minden szinten támogatja a projektet, az ausztrál kormány 7,05 millió dollárt ad a Bathurst és a Goulburn utca közötti részért, és 1 millió dollárt az általános munkálatokra.
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából
44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi…
Tovább olvasom >Már Ausztráliában is küzd az élelmiszer-pazarlás ellen a Too Good To Go
Európai és észak-amerikai sikerei után a Too Good To Go…
Tovább olvasom >További cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >KSH: decemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,1 százalékkal haladta meg, az előző havitól 1,2 százalékkal maradt el
A kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4, naptárhatástól…
Tovább olvasom >Decemberben a magyar lakosság erős fogyasztása inkább külföldön, mintsem a hazai boltok forgalmában realizálódott
Decemberben a magyar lakosság erős fogyasztása inkább külföldön, mintsem a…
Tovább olvasom >