Bevásárlókocsi okosítás
A WalkOut utólag felszerelhető intelligens bevásárlókocsi technológiával jelent meg a piacon, jóval kedvezőbb áron, mint a jelenleg elérhető változatok.
Az új technológiai cég célja, hogy az élelmiszerboltok számára olcsóbb okos kosár lehetőséget biztosítson, amely lehetővé teszi a vásárlók számára a hagyományos fizetési módok kihagyását. Vásárlás közben a vevőknek bolti promóciókat is kínálnak a bevásárlókocsira szerelt okos kijelzőn keresztül.
Okos rendszer utólag
Az izraeli Tel Aviv székhellyel rendelkező WalkOut vállalat kifejlesztett egy önálló végpontok közötti fizetési platformot, amely lehetővé teszi, hogy utólag alakítsák át az élelmiszerboltok már meglévő bevásárlókocsijait kamerákkal, számítógépes látás és gépi tanulás eszközökkel. Így jól beazonosíthatók a kocsiba betett és kivett árucikkek.
A céget három, széles körű technológiai szakértelemmel rendelkező barát alapította. A WalkOut az élelmiszer-kiskereskedelem növekvő érdeklődésére alapozza megoldását. Assaf Gedalia társalapító és vezérigazgató szerint költséghatékony „plug-and-play” technológiát biztosítanak.
Olcsóbb a versenytársaknál
Az Amazon és a Kroger is tesztel hasonló intelligens bevásárlókocsikat az üzleteikben. A WalkOut azt nyilatkozta, hogy egy kevésbé terjedelmes és olcsóbb változat a kiskereskedőket az egyre népszerűbb technológia kipróbálására csábítja. Gedalia nem közölte a WalkOut megoldás egységárát. A startup egy másik sajtóközleményében megjegyezte, hogy a megoldása lényegesen olcsóbb, mint a teljesen felszerelt okos bevásárlókocsik 5000 és 10 000 dollár közötti ára.
A WalkOut készlet kamerákat, érintőképernyős alapot, feldolgozó egységet és akkumulátort tartalmaz. Az élelmiszerboltok maguk is utólag felszerelhetik a bevásárlókocsikat, de Gedalia azt javasolja, hogy az élelmiszerboltok vegyék igénybe a WalkOut által kínált teljes szolgáltatást, beleértve a telepítést, valamint a folyamatos karbantartást és támogatást is.
-A WalkOut nagyon nagy pontossággal rendelkezik – 99% felett vagyunk”, mert a kamerák különböző szögben vannak elhelyezve a termékek azonosítása érdekében – mondta Gedalia, megjegyezve, hogy a megoldás kétszintes bevásárlókocsikon is működik.
Működési háttér
-A rendszer súly és ár szerint mindent lát és azonosít, amit vásárol a vásárló. Ha hibát lát, törölheti. Hívhat segítséget. A képernyőn mindent rendezni lehet. Hozzáadhat termékeket. Megváltoztathatja a mennyiségeket. – mondta Gedalia.
A lemérendő tételek, például a zöldség-gyümölcs és az ömlesztett termékek esetében a vásárlóknak külön mérlegeket kell használniuk, amelyek vonalkódokat nyomtatnak az egység beolvasásához. Ha egy vásárló megpróbál olyan tárgyat elhelyezni a kosarában, amelyet nem mért le, a képernyőn megjelenik egy üzenet, hogy szkennelje be a vonalkódot – mondta Gedalia.
Amikor készen áll a fizetésre, a vásárlónak több lehetősége van. A rendszer vezeték nélküli kommunikációval vagy QR-kóddal átviheti a beolvasott elemek listáját önellenőrző vagy hagyományos pénztárakhoz. Azok a vásárlók, akikezt ki akarják hagyni, e-pénztárcájukkal vagy hitelkártyájukkal fizethetnek a kiskereskedő alkalmazásában a QR-kód beolvasásával.
A képernyőn keresztül a bolti promóciókra is fel tudják hívni a figyelmet. A kosárelemzésre és a vásárlói viselkedés kutatására is adatokat biztosít ez a rendszer.
További tervek
A WalkOut következő lépésként a kézi bevásárlókosarak okosításának lehetőségét vizsgálja. Az élelmiszer kereskedelem mellett más csatornák, a drogériák és a lakberendezési áruházak igényeire is fejlesztik megoldásukat. Jelenleg is a világ nagy kereskedelmi láncaival tárgyalnak az Egyesült Államokban, Európában és izraelben. A WalkOut cégbe a Nielsen és a Leiman Schlussel is befektetett.
Kapcsolódó cikkeink
Alufix Prémium 3in1 Airfryer Sütőpapír
A piacon egyedülálló 3in1 szilikonozott sütőpapír. Alkalmazható: forrólevegős sütőhöz, multicookerhez…
Tovább olvasom >Verbena Menta-alma cukorka C- és D-vitaminnal 60 g
A már jól ismert Verbena gyógynövényes cukorkák legújabb íze, amely…
Tovább olvasom >PEKÁNDIÓS FONOTT FORNETTI ÉS MÁLNÁS KORONA
A Pekándiós fonott és a Málnás korona nemcsak megjelenésében, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >