Beteg ausztrál gyerekek javára gyűjt a Coles
Piacra dobta Mum’s Sauce nevű termékét a Coles. Az ausztrál kiskereskedő a termék bevételéből ausztrál kórházakban fekvő gyerekeknek gyűjt.
Minden egyes eladott, 500 grammos Mum’ Sauce után 50 cent jut abba a kórházba, ami a legközelebb van a bolthoz, ahol a terméket megvásárolták. A kezdeményezés a sydney-i Gyermekkórház Alapítvány ötlete volt. A program célja, hogy a kórházban fekvő gyerekek minél gyorsabban hazamehessenek.
Az alap a befolyó összegből képzőművészeti felszerelést vásárol, valamint kutatásokat és támogató programokat finanszíroz, s fejleszti a kórtermek és vizsgálók felszereltségét.
Kapcsolódó cikkeink
(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >Autonóm üzletet nyit a Żabka egy poznani kórházban
Az idei év második felében autonóm Nano üzlet nyitását tervezi…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a KitKat számára a Nestlé
Kísérleti jelleggel újrahasznosítható papírcsomagolást vezetett be a Nestlé a KitKat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >