Best practice
A hazai forróital-piac egyik szereplője pontgyűjtési akciója miatt került a versenyhivatal látókörébe. A játék lezárását megelőző szakaszban ugyanis igen félrevezető helyzet állt elő: a pontok megmaradtak a termékek csomagolásán, a játékfelhívás viszont eltűnt. A fogyasztók ezt a helyzetet nem értették.
A cég az eljárás megindításáról való tudomásszerzést követően rögtön kapcsolatba lépett a GVH-val, és tájékoztatta a félresikeredett akció hátteréről. Mint kiderült, a pontokat abból a megfontolásból hagyta meg, hogy azokat egy későbbi promóció szervezése esetén a fogyasztók felhasználhassák. Tekintettel azonban arra, hogy a fogyasztók a csomagoláson feltüntetett – és a korábbi akcióból már ismert – pontokból arra következtethettek, hogy a pontgyűjtési akció továbbra is érvényben van, a cég egyrészt vállalta, hogy a termékek csomagolásáról eltávolítja a pontokat, másrészt pedig, hogy a pontgyűjtő fogyasztóknak lezáró akciót szervez, és minden pontot beküldőt megajándékoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >