Bemutatta új marketingstratégiáját a Magyar Turizmus Zrt.
Az Utazás Kiállítás első napján, az UNWTO hivatalos konferenciáján, az Utazás Fórum keretében mutatta be hároméves (2015-2017) turisztikai marketingstratégiáját a Magyar Turizmus Zrt. A társaság elsődleges feladata továbbra is Magyarország turisztikai kínálatának bemutatása, népszerűsítése külföldön és belföldön egyaránt, azzal a céllal, hogy erősítse a keresletet hazánk mint úti cél iránt. Ezzel elő kívánja segíteni az iparág fejlődését, a vendégéjszakák számának és a turisztikai bevételeknek a növelését.
A Magyar Turizmus Zrt. eddig éves marketingterv alapján végezte tevékenységét. 2015-től éves tervét kibővítette a középtávú stratégiai célkitűzésekkel és ennek megfelelően a következő három éves időszakra szóló szakmai elképzeléseivel. A középtávú tervezés azért is szükséges, mert igazodni kell a 2014-2020-as európai uniós tervezési ciklushoz, a turisztikai marketingtevékenység céljára elérhető források minél hatékonyabb felhasználása érdekében.
A társaság törekvése a szolgáltatókkal szoros partnerségben, hogy a 2014-ben tapasztalt kedvező tendenciák tartósak maradjanak, a magyarországi turizmus bővülése kiegyensúlyozott módon folytatódjon, mind időben mind földrajzilag kiegyenlítettebb legyen. Ennek elérése többek között a főszezonon kívüli közös marketingakciókkal, termékklaszterek, útvonalak, új termékek létrejöttének ösztönzésével, valamint a főszezonon kívüli termékeknek megfelelő piacok, piaci szegmensek megcélzásával lehetséges.
Az agrárium, a kiváló minőségű magyar agrártermékek kulcsszerepet játszhatnak a turizmus élénkítésében, és fordítva.
A Magyar Turizmus Zrt. a Kormánytól kapott felhatalmazás alapján 2012 óta közösségi agrármarketing és közösségi bormarketing feladatokat is ellát, a társaság szervezetén belül működő Agrármarketing Centrumon keresztül.
A Magyar Turizmus Zrt. meggyőződése, hogy Magyarország versenyképessége – mind a turizmusban, mind az agráriumban – a magas minőségű, ezáltal jó áron értékesíthető szolgáltatásokban rejlik. A társaság elkötelezett amellett, hogy a nemzetgazdaság szempontjából kiemelkedő jelentőséggel bíró, és szoros egymásra hatásban működő területek, az agrárium, az élelmiszeripari és a turisztikai ágazat nemcsak szakmai tevékenységét, hanem marketingtevékenységét illetően is összehangoltan jelenjen meg a hazai és a világpiacon. A Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége a magyar turisztikai ágazat és a magyar agrárium esélyeinek növelésével erősíti a hazai vállalkozásokat, segíti szereplőinek piacra jutását és javítja a nemzetgazdaság teljesítményét. A társaság küldetésének tekinti, hogy ezek az ágazatok nemzetközi szinten versenyképesebbé váljanak, a korszerű marketingeszközöket és módszereket hatékonyan és eredményesen alkalmazzák. Cél olyan akciók, kampányok, kiállítások megvalósítása, ahol a gasztronómiai eseményeket, eladáshelyi akciókat turisztikai akciókkal lehet kibővíteni, és fordítva.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord részvétel a magyar standon a mentes termékek kiállításán Bécsben
Az Agrármarketing Centrum először vett részt a Free From elnevezésű,…
Tovább olvasom >A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra az áfaszabályozásról
Zerényi Károly, az MVI elnöki tanácsadója nemrégiben a penzcentrum.hu-nak a…
Tovább olvasom >A homo ludens kedvence utazásnál -A nap képe
A kutya se viheti magával a társasjátéktáblát! Vagy korábban már…
Tovább olvasom >