Bemutatkozik az új Mantaro termékcsalád
Dél-Amerikai kalandra hív a Mocca Negra Zrt. új, 2020 novemberben polcokra kerülő prémium kávéja. A tökéletesre komponált Mantaro termékcsalád négy különböző, jellegzetes ízvilággal várja a kávézás szerelmeseit.
A Mantaro Walla a trópusi arabica és a lágy robusta kávé ötvözete, melyből egy testes aromájú, izgalmas keverék született. Az ízén étcsokoládés és karamelles jegyek fedezhetők fel, cremája világosbarna és kellőképp vastag. Tökéletes választás az újdonságra nyitottaknak és a kényeztetésre vágyóknak.
A kávé legnemesebb tulajdonságait kiemelő Mantaro Mayu különleges, tüzes aromáját Dél-Amerika párás klímájának köszönheti. Kellemesen krémes, csokoládés utóíz és mogyoróbarna crema jellemzi. Markáns, kesernyés ízvilága miatt eszpresszó vagy ristretto kávéként állja meg legtökéletesebben a helyét.
A Mantaro Ahora és Mantaro Calma 100 százalékban dél-amerikai arabica kávészemekből készülő kávék, mindkettő rendkívül magas színvonalat képvisel a hazai piacon. Előbbi kitűnő minőségét az aranybarna pörkölés, a kiegyensúlyozott aromák és a bársonyos ízjegyek adják. Vastag cremája világos aranybarna, lágy esszenciákkal, a kávé lecsengésében citrusos ízek érezhetők. A Mantaro Calmának masszív, élénk cremája van, letisztult zamatát pedig a lágy pörkölésnek köszönheti. Alacsonyabb intenzitása miatt nagyszerű választás azok számára, akik selymes ízvilágra és a teljes testi-lelki összehangra vágynak a kávézás során.
Találja meg kedvencét, kóstolja meg a Mantaro termékcsalád újdonságait, és adja át magát a dél-amerikai kávé nyújtotta kényeztető pillanatoknak!
Mantaro. A kávéba zárt misztikum. (x)
Kapcsolódó cikkeink
NESCAFÉ Peru Bio szemes kávé
A Peruból származó prémium kávénk selymesen krémes, 100% Arabica kávéból…
Tovább olvasom >30 éves születésnapját ünnepli a Bravos kávé
Három évtizede, 1991-ben gördült le az első Bravos kávé a…
Tovább olvasom >A Bravos is támogatja az egészségügyi dolgozókat
Ebben az embert próbáló időszakban különösen fontos, hogy felismerjük, kinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >