30 éves születésnapját ünnepli a Bravos kávé
Három évtizede, 1991-ben gördült le az első Bravos kávé a Mocca Negra Zrt. gyárában, megalapítva az egyik vezető kávémárkát a hazai piacon, amelynek termelési folyamata teljes egészében Magyarországon történik.
A 90-es évek elején Magyarországon nem létezett vákuumos kávé, viszont hatalmas igény volt az őrölt kávéra, ezért aki tehette, Ausztriából szerezte be. Ezt a piaci rést fedezte fel a Mocca Negra Zrt. tulajdonosa, Szabó Péter, akinek egy bolognai gyártótól sikerült beszereznie egy vákuumcsomagoló gépet, Nyugat-Európából pedig pörkölőket és darálógépeket, hiszen a versenyelőnyt úgy tudta leginkább kiaknázni, ha a kávét nemcsak Magyarországon csomagolja, de itt is gyártja. Így született meg az első egy kilogrammos magyar őrölt kávé, a Bravos Classic, ami egyedülálló volt egész Európában, és egyre több hazai áruház polcaira is felkerült. Az elmúlt 3 évtizedben biztos vásárlóbázist sikerült kiépítenie a Bravos márkának. 2020-ban a klasszikus arculatot megőrizve, de megújult a Bravos Classic csomagolása és ízvilága, valamint két új terméket is bevezetett a Mocca Negra a hazai szemes és őrölt kávépiacra: a Bravos Classic Mild a selymesebb kávéélményre vágyókat, míg a Bravos Classic Espresso az intenzívebb ízeket keresőknek készült. Az innovációk olyannyira jól sikerültek, hogy mindhárom Bravos őrölt kávé Év Terméke Díj 2020 elismerést nyert őrölt kávé kategóriában, az Inspira Visionary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján.
Az elmúlt harminc évben a Bravos kávék a magyar háztartások megbízható termékei lettek: a klasszikus, őrölt kávé kategóriában meghatározó szerepe mellett úttörő szerepet vállaltak az egyre erősödő szemes kávé és horeca piac előretörésében is. Az új kávézási trendek kialakulása és a fogyasztói szokások változása motiválja a Mocca Negra Zrt.-t abban, hogy a Bravos kávé a jövő generációjának kávéscsészéjében is méltó helyet kapjon. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Átfogó kampánnyal jubilál a Magyar tej márka
Idén ünnepli 10. születésnapját a Magyar tej márka, ez alkalomból…
Tovább olvasom >Bemutatkozik az új Mantaro termékcsalád
Dél-Amerikai kalandra hív a Mocca Negra Zrt. új, 2020 novemberben…
Tovább olvasom >Tavaly betöltötte a 15-öt a Lidl
Tavaly ünnepelte a Lidl magyarországi jelenlétének 15 éves évfordulóját. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Jelentés a Board roomból (1. rész) – Interjú Rózsai Rezsővel, a KPMG Magyarország vezérigazgatójával
Új cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit a Boyden Executive Search partnere…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >