Belföldi forgalomélénkítő kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít, 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel – közölte a MTÜ hétfőn az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.
Minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket, hirdetéseket lehet majd látni.
A tervezés alapját a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatbázisa adta, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között arról, hogy a különböző városokban, megyékben élők számára mely magyarországi úti célok a legvonzóbbak.
Hangsúlyozták, Magyarország „újraindult”, eljött az idő az ország újbóli felfedezésére; erre utal a kampány szlogenje is: „Életre kelt a táj!”. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Drasztikus az áremelkedés a Balatonnál
A Balaton környéki szállások árai idén átlagosan 10%-kal nőttek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >Sör felsőfokon
A BGE Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar magyar sörkultúráról szóló…
Tovább olvasom >Hóna alatt konyhapultjával… – A nap videója
Íme egy profi eszköz főzni tudók kempingezéséhez: a ComplEAT a…
Tovább olvasom >