Belföldi forgalomélénkítő kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít, 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel – közölte a MTÜ hétfőn az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.
Minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket, hirdetéseket lehet majd látni.
A tervezés alapját a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatbázisa adta, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között arról, hogy a különböző városokban, megyékben élők számára mely magyarországi úti célok a legvonzóbbak.
Hangsúlyozták, Magyarország „újraindult”, eljött az idő az ország újbóli felfedezésére; erre utal a kampány szlogenje is: „Életre kelt a táj!”. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >2040-re több mint 2,4 milliárd turista járja majd a világot
Az elmúlt évtizedekben a turizmus példátlan növekedést mutatott: 1975 és…
Tovább olvasom >Balatoni turizmus: telt házak és növekvő bevételek cáfolják a visszaesésről szóló állításokat
Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke szerint évről évre…
Tovább olvasom >További cikkeink
MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >Online tanfolyam segíti a helyi turizmus fejlesztését
Elindult a Falusi Turizmus Fellendítését Célzó Oktatási Pályázat, amely gyakorlati…
Tovább olvasom >2040-re több mint 2,4 milliárd turista járja majd a világot
Az elmúlt évtizedekben a turizmus példátlan növekedést mutatott: 1975 és…
Tovább olvasom >