Belföldi forgalomélénkítő kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít, 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel – közölte a MTÜ hétfőn az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.
Minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket, hirdetéseket lehet majd látni.
A tervezés alapját a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatbázisa adta, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között arról, hogy a különböző városokban, megyékben élők számára mely magyarországi úti célok a legvonzóbbak.
Hangsúlyozták, Magyarország „újraindult”, eljött az idő az ország újbóli felfedezésére; erre utal a kampány szlogenje is: „Életre kelt a táj!”. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rómában fizetős lesz a Trevi-kút február elsejétől
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MBH Elemzési Centrum: szárnyal a magyar turizmus – a szállodapiacon további növekedés várható
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kényelmesebb fizetési lehetőség és új funkciók érkeznek a BudapestGO-ba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: decemberi SZÉP kártya toplista: idén trendforduló várható?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >December 23. után is lehet bubizni a fővárosban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rómában fizetős lesz a Trevi-kút február elsejétől
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
