Belép a vodka kategóriába a Molson Coors a Black Cow partnerséggel
A nyugat-dorseti székhelyű Black Cow vodkamárkával kötött disztribúciós megállapodásával belépett a Molson Coors a vodkakategóriába. Az italgyártó cég április 3-tól kizárólagos forgalmazója a Black Cow Vodka és a Black Cow Vodka & English Strawberries termékeknek az Egyesült Királyságban. A lépés üzleti szempontból nem lehet véletlen, hiszen a Statista adatai szerint a vodka értékforgalmának növekedése a következő négy évben várhatóan eléri az évi közel 5%-ot.
A márka, amely a vodkát a 250 tehénből álló tejgazdaságából származó tejből desztillálja, eredetileg a gazdaság hulladékmentes politikájának részeként jött létre.
A tej szétválasztásával a márka képes az aludttejből sajtot készíteni, a savót pedig, amelyet egyébként kidobnának, a vodka előállításához felhasználni.
Bár a Black Cow már szerepel a brit szupermarketóriások, a Tesco, a Morrisons és a Waitrose kínálatában, az együttműködéssel a márka növelheti jelenlétét a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >