Belép a vodka kategóriába a Molson Coors a Black Cow partnerséggel
A nyugat-dorseti székhelyű Black Cow vodkamárkával kötött disztribúciós megállapodásával belépett a Molson Coors a vodkakategóriába. Az italgyártó cég április 3-tól kizárólagos forgalmazója a Black Cow Vodka és a Black Cow Vodka & English Strawberries termékeknek az Egyesült Királyságban. A lépés üzleti szempontból nem lehet véletlen, hiszen a Statista adatai szerint a vodka értékforgalmának növekedése a következő négy évben várhatóan eléri az évi közel 5%-ot.
A márka, amely a vodkát a 250 tehénből álló tejgazdaságából származó tejből desztillálja, eredetileg a gazdaság hulladékmentes politikájának részeként jött létre.
A tej szétválasztásával a márka képes az aludttejből sajtot készíteni, a savót pedig, amelyet egyébként kidobnának, a vodka előállításához felhasználni.
Bár a Black Cow már szerepel a brit szupermarketóriások, a Tesco, a Morrisons és a Waitrose kínálatában, az együttműködéssel a márka növelheti jelenlétét a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >