Belép a vodka kategóriába a Molson Coors a Black Cow partnerséggel
A nyugat-dorseti székhelyű Black Cow vodkamárkával kötött disztribúciós megállapodásával belépett a Molson Coors a vodkakategóriába. Az italgyártó cég április 3-tól kizárólagos forgalmazója a Black Cow Vodka és a Black Cow Vodka & English Strawberries termékeknek az Egyesült Királyságban. A lépés üzleti szempontból nem lehet véletlen, hiszen a Statista adatai szerint a vodka értékforgalmának növekedése a következő négy évben várhatóan eléri az évi közel 5%-ot.
A márka, amely a vodkát a 250 tehénből álló tejgazdaságából származó tejből desztillálja, eredetileg a gazdaság hulladékmentes politikájának részeként jött létre.
A tej szétválasztásával a márka képes az aludttejből sajtot készíteni, a savót pedig, amelyet egyébként kidobnának, a vodka előállításához felhasználni.
Bár a Black Cow már szerepel a brit szupermarketóriások, a Tesco, a Morrisons és a Waitrose kínálatában, az együttműködéssel a márka növelheti jelenlétét a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
400 irodai munkakört szüntet meg a Molson Coors amerikai operációjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Integrált fizetési megoldást vezet be a Lidl az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >250 millió font értékű árcsökkentésre készül a brit Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vészek borzolják a baromfit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szupermarketizáció 2.0, avagy új fejlődési szakaszba lépett a Lidl Szlovákiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány a húsfogyasztás fenntarthatóságáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

