Belép a vodka kategóriába a Molson Coors a Black Cow partnerséggel
A nyugat-dorseti székhelyű Black Cow vodkamárkával kötött disztribúciós megállapodásával belépett a Molson Coors a vodkakategóriába. Az italgyártó cég április 3-tól kizárólagos forgalmazója a Black Cow Vodka és a Black Cow Vodka & English Strawberries termékeknek az Egyesült Királyságban. A lépés üzleti szempontból nem lehet véletlen, hiszen a Statista adatai szerint a vodka értékforgalmának növekedése a következő négy évben várhatóan eléri az évi közel 5%-ot.
A márka, amely a vodkát a 250 tehénből álló tejgazdaságából származó tejből desztillálja, eredetileg a gazdaság hulladékmentes politikájának részeként jött létre.
A tej szétválasztásával a márka képes az aludttejből sajtot készíteni, a savót pedig, amelyet egyébként kidobnának, a vodka előállításához felhasználni.
Bár a Black Cow már szerepel a brit szupermarketóriások, a Tesco, a Morrisons és a Waitrose kínálatában, az együttműködéssel a márka növelheti jelenlétét a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >