Belép a bor e-kereskedelembe a dán MENY lánc
A dán Dagrofa bejelentése szerint a MENY kereskedelmi lánc új borkereskedelemmel foglalkozó e-kereskedelmi platformot indít. A MENY Wine a vállalat #FremgangSammen stratégiája keretében a digitális vásárlókra összpontosít.
A MENY októberben kezdi tesztelni a digitalizációs stratégiájának kiindulópontjául szolgáló platformot, melynek célja a vásárlóknak a lánc más digitális platformjaival azonos élményt nyújtani. A platform dániai indulása a lánc számára „természetes”, hiszen az az egyik stratégiai fókuszpontja a cégnek, ráadásul a bor kategória az egyik legerősebb a lánc kínálatában, melynek elektronikus kereskedelmében komoly potenciál rejlik.
A tervek szerint a MENY Wine még az év vége előtt elindul és több mint 1000 új, a fizikai üzletekben nem kapható cikkelemet kínál.
A lánc igazgatója Richo Boss elmondta: „A bor e-kereskedelemben a digitális vásárlói élmény terén a legjobbak közé akarunk tartozni. A piacon meglehetősen nagy a verseny, úgyhogy résen kell lennünk, ha digitálisan valami újba kezdünk. Digitális jelenlétünk fontos, hogy tükrözze az a magas minőséget, professzionalizmust és inspirációt, amiről a lánc ismert. […]”
„Ez konkrétan nem kevesebbet jelent, mint hogy a hétköznapi boroktól a minőségi borokon át a ritkaságokig a legjobb kínálatot kell nyújtanunk a piacon. A jövőben az e-kereskedelmi tevékenységbe más, a vásárlók szempontjából ésszerűnek tűnő termékkategóriákat is be fogunk vonni.”
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >