Belép a bor e-kereskedelembe a dán MENY lánc

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 10. 20. 09:16

A dán Dagrofa bejelentése szerint a MENY kereskedelmi lánc új borkereskedelemmel foglalkozó e-kereskedelmi platformot indít. A MENY Wine a vállalat  #FremgangSammen stratégiája keretében a digitális vásárlókra összpontosít.

A MENY októberben kezdi tesztelni a digitalizációs stratégiájának kiindulópontjául szolgáló platformot, melynek célja a vásárlóknak a lánc más digitális platformjaival azonos élményt nyújtani. A platform dániai indulása a lánc számára „természetes”, hiszen az az egyik stratégiai fókuszpontja a cégnek, ráadásul a bor kategória az egyik legerősebb a lánc kínálatában, melynek elektronikus kereskedelmében komoly potenciál rejlik.

A tervek szerint a MENY Wine még az év vége előtt elindul és több mint 1000 új, a fizikai üzletekben nem kapható cikkelemet kínál.

A lánc igazgatója Richo Boss elmondta: „A bor e-kereskedelemben a digitális vásárlói élmény terén a legjobbak közé akarunk tartozni. A piacon meglehetősen nagy a verseny, úgyhogy résen kell lennünk, ha digitálisan valami újba kezdünk. Digitális jelenlétünk fontos, hogy tükrözze az a magas minőséget, professzionalizmust és inspirációt, amiről a lánc ismert. […]”

„Ez konkrétan nem kevesebbet jelent, mint hogy a hétköznapi boroktól a minőségi borokon át a ritkaságokig a legjobb kínálatot kell nyújtanunk a piacon. A jövőben az e-kereskedelmi tevékenységbe más, a vásárlók szempontjából ésszerűnek tűnő termékkategóriákat is be fogunk vonni.”

ESM

Kapcsolódó cikkeink