Belép a bor e-kereskedelembe a dán MENY lánc
A dán Dagrofa bejelentése szerint a MENY kereskedelmi lánc új borkereskedelemmel foglalkozó e-kereskedelmi platformot indít. A MENY Wine a vállalat #FremgangSammen stratégiája keretében a digitális vásárlókra összpontosít.
A MENY októberben kezdi tesztelni a digitalizációs stratégiájának kiindulópontjául szolgáló platformot, melynek célja a vásárlóknak a lánc más digitális platformjaival azonos élményt nyújtani. A platform dániai indulása a lánc számára „természetes”, hiszen az az egyik stratégiai fókuszpontja a cégnek, ráadásul a bor kategória az egyik legerősebb a lánc kínálatában, melynek elektronikus kereskedelmében komoly potenciál rejlik.
A tervek szerint a MENY Wine még az év vége előtt elindul és több mint 1000 új, a fizikai üzletekben nem kapható cikkelemet kínál.
A lánc igazgatója Richo Boss elmondta: „A bor e-kereskedelemben a digitális vásárlói élmény terén a legjobbak közé akarunk tartozni. A piacon meglehetősen nagy a verseny, úgyhogy résen kell lennünk, ha digitálisan valami újba kezdünk. Digitális jelenlétünk fontos, hogy tükrözze az a magas minőséget, professzionalizmust és inspirációt, amiről a lánc ismert. […]”
„Ez konkrétan nem kevesebbet jelent, mint hogy a hétköznapi boroktól a minőségi borokon át a ritkaságokig a legjobb kínálatot kell nyújtanunk a piacon. A jövőben az e-kereskedelmi tevékenységbe más, a vásárlók szempontjából ésszerűnek tűnő termékkategóriákat is be fogunk vonni.”
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Történelmi döntés: az Európai Bizottság jóváhagyta az első fenntarthatósági áregyezséget a borágazatban
Az Európai Bizottság első alkalommal foglalt hivatalosan állást egy fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Terjed a szőlő aranyszínű sárgaság: már a Somlói borvidéket is elérte a súlyos betegség
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) friss laboratóriumi vizsgálatai alapján immár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >