Belép a bor e-kereskedelembe a dán MENY lánc
A dán Dagrofa bejelentése szerint a MENY kereskedelmi lánc új borkereskedelemmel foglalkozó e-kereskedelmi platformot indít. A MENY Wine a vállalat #FremgangSammen stratégiája keretében a digitális vásárlókra összpontosít.
A MENY októberben kezdi tesztelni a digitalizációs stratégiájának kiindulópontjául szolgáló platformot, melynek célja a vásárlóknak a lánc más digitális platformjaival azonos élményt nyújtani. A platform dániai indulása a lánc számára „természetes”, hiszen az az egyik stratégiai fókuszpontja a cégnek, ráadásul a bor kategória az egyik legerősebb a lánc kínálatában, melynek elektronikus kereskedelmében komoly potenciál rejlik.
A tervek szerint a MENY Wine még az év vége előtt elindul és több mint 1000 új, a fizikai üzletekben nem kapható cikkelemet kínál.
A lánc igazgatója Richo Boss elmondta: „A bor e-kereskedelemben a digitális vásárlói élmény terén a legjobbak közé akarunk tartozni. A piacon meglehetősen nagy a verseny, úgyhogy résen kell lennünk, ha digitálisan valami újba kezdünk. Digitális jelenlétünk fontos, hogy tükrözze az a magas minőséget, professzionalizmust és inspirációt, amiről a lánc ismert. […]”
„Ez konkrétan nem kevesebbet jelent, mint hogy a hétköznapi boroktól a minőségi borokon át a ritkaságokig a legjobb kínálatot kell nyújtanunk a piacon. A jövőben az e-kereskedelmi tevékenységbe más, a vásárlók szempontjából ésszerűnek tűnő termékkategóriákat is be fogunk vonni.”
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >