Belép a bor e-kereskedelembe a dán MENY lánc
A dán Dagrofa bejelentése szerint a MENY kereskedelmi lánc új borkereskedelemmel foglalkozó e-kereskedelmi platformot indít. A MENY Wine a vállalat #FremgangSammen stratégiája keretében a digitális vásárlókra összpontosít.
A MENY októberben kezdi tesztelni a digitalizációs stratégiájának kiindulópontjául szolgáló platformot, melynek célja a vásárlóknak a lánc más digitális platformjaival azonos élményt nyújtani. A platform dániai indulása a lánc számára „természetes”, hiszen az az egyik stratégiai fókuszpontja a cégnek, ráadásul a bor kategória az egyik legerősebb a lánc kínálatában, melynek elektronikus kereskedelmében komoly potenciál rejlik.
A tervek szerint a MENY Wine még az év vége előtt elindul és több mint 1000 új, a fizikai üzletekben nem kapható cikkelemet kínál.
A lánc igazgatója Richo Boss elmondta: „A bor e-kereskedelemben a digitális vásárlói élmény terén a legjobbak közé akarunk tartozni. A piacon meglehetősen nagy a verseny, úgyhogy résen kell lennünk, ha digitálisan valami újba kezdünk. Digitális jelenlétünk fontos, hogy tükrözze az a magas minőséget, professzionalizmust és inspirációt, amiről a lánc ismert. […]”
„Ez konkrétan nem kevesebbet jelent, mint hogy a hétköznapi boroktól a minőségi borokon át a ritkaságokig a legjobb kínálatot kell nyújtanunk a piacon. A jövőben az e-kereskedelmi tevékenységbe más, a vásárlók szempontjából ésszerűnek tűnő termékkategóriákat is be fogunk vonni.”
Kapcsolódó cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Brutális belépő: az Allegro már a magyar e-kereskedelmi piacon is jelen van
A lengyel Allegro e-kereskedelmi óriás fokozza nemzetközi terjeszkedését – ezúttal…
Tovább olvasom >Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >