100 %-ban vegán élelmiszereket árusító BILLA PFLANZILLA üzlet nyílt Bécsben
Ausztria 1200 boltot üzemeltető kereskedelmi hálózata, a BILLA, 200 négyzetméteres vegán „concept store”-t nyitott szeptember 8-án, amely állításuk szerint az első ilyen profilú üzlet lesz az országban.
Az üzlet megnyitásának gondolatát annak a kutatásnak az eredményei inspirálták, amely szerint az osztrákok 46 %-a csökkentette az állati eredetű termékek fogyasztását és a 18-29 éves korosztály 28 %-a pedig tartózkodik a húsfogyasztástól.
A Bécs belvárosában, a Marieahilfer Strasse-n található bolt 100 százalékban növényi alapú termékeket kínál majd, azzal, hogy „sem vegetáriánus, sem hibrid termékek nem szerepelnek a kínálatban és az egész üzlet nagy hangsúlyt fektet a fenntartható és újrahasznosítható alapanyagokra”. A választékban megtalálhatóak lesznek a növényi alapú hús- és tejhelyettesítő termékek, a gyorsfagyasztott élelmiszerek, snack-ek, sütőipari termékek és édességek, csakúgy, mint az alapvető élelmiszerek és italok is.
Emellett a vásárlók egy diópréssel saját maguk készíthetnek pasztákat a különféle csonthéjasokból, és a saját edényeikbe tölthetik majd az üzletben forgalmazott, nem előrecsomagolt és lédig termékeket.
Marcel Haraszti, a REWE International AG vezérigazgatója elmondta, hogy
a BILLA PFANZILLA megnyitásával egy egyedülálló projektet sikerült megvalósítani és meg vannak győződve arról, hogy egy fontos fogyasztói igényt elégít ki a koncepció, ami egyben hozzájárul a tudatosabb, fenntartható fogyasztáshoz. Emellett a tisztán növényi alapú termékek innovatív előállítói számára megjelenési lehetőséget biztosítanak és számos izgalmas együttműködésre is számítanak a jövőben.
Ezzel képesek lesznek kihasználni a növényi alapú termékekben rejlő hatalmas potenciált, ami nem csak a fogyasztók, hanem a környezet számára is előnyös lesz. Remélik, hogy az üzletben a növényi alapú étrendet követők mindenféle igényére választ tudnak majd adni: legyen szó egy gyors ebédről, egy heti nagybevásárlásról vagy a növényi alapú fogások elkészítéséhez adott inspirációról. A vásárlók pedig azzal a nyugodt tudattal válogathatnak, hogy nem szükséges a címkéken az összetevők állati vagy növényi eredetét kutatva böngészni, mert biztosak lehetnek benne, hogy a boltban minden termék tisztán növényi alapanyagokból készült. Ráadásuk a szolgáltatás színvonalát is egy új szintre emelik azáltal, hogy a dolgozók mindannyian speciális képzést kaptak.
A szeptember 8-án nyílt bolt első 300 vásárlója a termékekből összeállított, bőkezű ajándékot kap majd és az elkövetkező hétvégéken további akciókkal fognak kedveskedni a betérőknek.
Kapcsolódó cikkeink
Termékvisszahívást rendelt el a Coca-Cola HBC Ausztriában
Elővigyázatosságból visszahívta fél literes kiszerelésű, különböző szénsavas italait a Coca-Cola…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az élelmiszerinfláció szeptemberben
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >