Barnängen Lagom-ház – Karnyújtásnyira a svéd életérzés
A Barnängen által végzett online kérdőíves felmérésből kiderül,
a nők több mint háromnegyedének nincs napi fél órája
önmagára, így a mindennapos hajtásban egyre távolabb
kerülnek a harmonikus egyensúly állapotától. A svéd
bőrápolási márka legújabb vegán termékcsaládja a lagom
életérzés mellett szuperhatóanyagokat hív segítségül
a maximális hidratáltság és a teljes relaxáció biztosításához.
Mindemellett a cég magyarországi képviselete megalkotta
a Lagom-házat, amely lehetőséget biztosít arra, hogy bárki
újra rálelhessen testi és lelki egyensúlyára, feltöltődjön
a márka által képviselt „pont jó” érzésével.
A mindennapok gyakran monotonok, ugyanakkor kihívásokat is
tartogatnak a számunkra, ezért feszültek vagyunk, az énidő
minimalizálásával pedig egyre stresszesebbé válunk. A lagom
életérzés azonban segít, hogy új alapokra fektessük életünket
azáltal, hogy megkeressük a természetes egyensúlyt a munka,
a magánélet és a kikapcsolódás között. A Barnängen termékeiben
megtalálható mindaz, amit várhatunk a lagomtól: tiszta, természetes
összetevők, 100 százalék vegán kivitel, valamint szilikonmentes formula.
A Barnängen magyarországi képviselete elkészítette online
Lagom-tesztjét*, amelyben a magyar nők kiegyensúlyozottságát
kutatta. A hölgyek 71,5 százaléka szerint a mindennapok
mókuskerekében nem jut elegendő idejük a számukra fontos
emberekre. De nemcsak másokra nincs idejük, hanem saját
magukra sem. A Barnängen Lagom-tesztjét több mint 1000 nő
töltötte ki, amelyből az eredmények azt mutatják, hogy a kitöltők
81 százalékának nincs napi fél órája arra, hogy a külvilágot kizárva
csak önmagára fókuszálhasson. Ezt mi sem támasztja alá jobban,
minthogy 57,4 százalékuk több mint egy hónapja nem tudott
céltalanul a természetben gyönyörködve sétálni, hogy elmélyülve
a gondolataikban feltöltődhessenek. Nem csoda, hogy a nők
61 százaléka havonta többször mutatja a kimerültség jeleit,
a válaszadók közel felének pedig hosszú percekre van szüksége
arra, hogy miután behunyta a szemét, elaludjon.
A Barnängen éppen ezért hozta létre a Lagom-házat a fővároshoz közel,
ám a nyüzsgéstől mégis távol eső helyen, a Budakeszi Arborétum
mesés területén. A svéd életérzés hazai megtestesítője nem túl sok,
nem túl kevés, hanem pont jó. Itt a luxuskörülmények találkoznak
a természet elragadó csodájával, hogy újra lehetőséged nyíljon
rácsodálkozni környezetedre. Ez pedig garantáltan olyan felszabadító
hatással lesz rád, amelyre egyetlen más stresszcsökkentő módszer
sem lenne képes. Ha úgy érzed, eljött az idő a változásra, akkor
a Barnängen Lagom-ház éppen neked való!
A természet átélése egy nagyon fontos eleme a lagom
életérzésnek, ezért a Barnängennél úgy határoztunk, hogy
ezt mindegyik termékünkben bemutatjuk. Júliustól az összes
termékünk megújul és a jól ismert 100% vegán- és szilikon tartalmú
összetevők mellett a környezettudatosság jegyében a teljes flakon
a zárókupakokkal együtt 100 százalékban újrahasznosítható lesz.
A Barnängennél hiszünk abban, hogy a szépségápolás során
a bőrünk mellett a környezetünkért is felelősek vagyunk. Büszkék
vagyunk arra, hogy új termékeink gyártása során 22 százalékkal
csökkentettük a CO2 kibocsátást.
*Az online kérdőíves felmérést 1162-en töltötték ki.
A Barnängen Lagom-ház promócióról bővebb információt itt találsz: barnangen.hu
Kapcsolódó cikkeink
Termékbevezetés és jótékonyság a Barnängennél
A svéd Barnängen bőrápolási márka a társadalmi felelősségvállalás területére is…
Tovább olvasom >Barnängen kézkrémek
A Svédországban évtizedek óta autentikus bőrápolási márkaként ismert Barnängen tusfürdői…
Tovább olvasom >Gyermekeket támogat a Barnängen
A svéd bőrápolási márkaként ismert Barnängen egy nemes célt tűzött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >