Termékbevezetés és jótékonyság a Barnängennél
A svéd Barnängen bőrápolási márka a társadalmi felelősségvállalás területére is kiterjeszti a gondoskodást. Október 1-én indított jótékonysági projektjének keretében 2018. október 1. és 2019. március 31. között minden Rossmann-, dm-, Müller-drogériában és INTERSPAR áruházban megvásárolt Barnängen-termék után 10 Ft-ot adományoz az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára.
A márka ezzel egy időben, októbertől bevezeti új vegán, szilikon- és parabénmentes kézkrémeit, melyek a Barnängen egyedi összetételű Cold Creamjét tartalmazzák. Az új termékek háromféle, száraz (Balans), érzékeny (Kärlek), valamint extra száraz (Lycka) bőrre kifejlesztett változatban csatlakoztak a márka tusfürdő és testápoló termékeihez az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Több mint 500ezer adag ételt adományoz a brit Aldi jótékonysági szervezeteknek idén húsvétkor
Az Aldi több mint félmillió adag ételt adományoz helyi jótékonysági…
Tovább olvasom >Új korszak az arcápolásban
Az arcápolási termékek piacának dinamikus növekedése nem új jelenség, azonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >